Fandom

MLPW

Photo Finish

1205stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Photo Finish (z ang. photo - zdjęcie, finish - zakończyć ) — ziemski kucyk, który jest znanym fotografem i krytykiem mody mieszkającym w Equestrii.

Wygląd

Photo Finish ma jasnoniebieską sierść, a jej grzywa i ogon są białe. Ogon ma taki sam kształt jak u Twilight Sparkle, ponadto obydwie posiadają taki sam znaczek. Nie wiadomo jaki jest jej kolor oczu, ani jaki mają kształt. Nosi duże okulary z czarną oprawką i fioletowymi szkiełkami. Zawsze ma na sobie bluzkę w czarno-białe pasy oraz fioletowy szal, a także czarną spódnicę z biało-fioletowym, pojedynczym wzorem i jasnoróżowymi rombami.

Powstawanie

Początkowo znaczek Photo Finish jest niemalże identyczny jak ten należący do Twilight Sparkle, pojawił się on na jednej z kart kolekcjonerskich, którą Photo Finish dzieliła z Hoity Toity jak i na zabawce przedstawiającą właśnie Photo Finish.

Figurka Photo Finish Pony Mania stworzona dla sieci sklepów Toys r Us posiada już własny, indywidualny wzór znaczka, przypomina on błysk flasha aparatu.

Przedstawienie w serii

Osobowość

Photo Finish posiada niemiecki akcent (zwłaszcza w wersji oryginalnej), możliwe więc, że pochodzi z innej krainy niż Equestria. Jest zawsze ubrana z klasą, posiada dużą pewność siebie, a inne kucyki traktuje lekceważąco i tylko nielicznym poświęca swój cenny czas. Zawsze podróżuje z orszakiem służących jej kucyków, które nigdy nic nie mówią, ale za to spełniają jej kaprysy i zawsze pojawiają się i odchodzą, kiedy ona sobie tego życzy. Odnosi się do siebie jako "Ja, Photo Finish" i nigdy nie zdejmuje swoich designerskich okularów oraz sukni.

Historia

"W zielonym ci nie do twarzy" jest pierwszym odcinkiem, w którym pojawia się Photo Finish. Zostaje wspomniana w czasie sceny w spa, gdzie Rarity ekscytuje się komplementem usłyszanym od słynnej fotografki. Później pojawia się w Butiku Karuzela by zrobić sesję zdjęciową Fluttershy. Photo Finish jest tak zachwycona jej prostotą, gracją i urokiem, że postanawia sfotografować ją jeszcze raz. W efekcie zamiast wypromować kreacje Rarity, promuje nielubiącego być w centrum uwagi pegaza. Z Photo Finish jako menadżerką, Fluttershy szybko zdobywa serca mieszkańców Equestrii i staje się najbardziej rozchwytywaną modelką. Mimo to jest niezadowolona, że nie ma już czasu na spędzanie go z przyjaciółmi, a Rarity zaczyna być zazdrosna o jej sukces. Twilight próbuje sabotować jeden z pokazów Fluttershy, ale dzięki interwencji Rarity, kompromitacja modelki zaczyna się nagle wszystkim podobać. Jednak w końcu Fluttershy i Rarity wyznają sobie co czują, a Fluttershy rezygnuje z posady, ku zdziwieniu fotografki.

Photo Finish pojawia się również w tle, w odcinku "Gwiazda salonów" - można ją zauważyć w galerii sztuki w czasie jednej z sekwencji w piosence oraz w sekwencji, w której na ekranie widzimy twarze wielu kucyków pojawiających się dookoła Rarity. W tym samym ujęciu pojawiają się też kucyki z orszaku fotografki.

Ciekawostki

Anna Wintour and Photo Finish.png

Anna Wintour i Photo Finish

  • Ma taki sam znaczek jak Twilight Sparkle.
  • Inspiracją dla postaci Photo Finish była sławna redaktor naczelna amerykańskiego wydania „Vogue” - Anna Wintour [1]
  • W początkowej piosence rozpoczynającej każdy odcinek sezonu 4, widzimy ją jak robi pozostałym kucykom zdjęcie.
  • W czwartym sezonie pojawia się w czołówce, więc można powiedzieć, że występuje w każdym odcinku czwartego sezonu.
  • Chciała zrobić z Fluttershy elegantkę.

Zabawki

Figurka Photo Finish pojawiła się na rynku w zestawie: Famous Friends Set, w skład którego, oprócz niej, wchodzą jeszcze Hoity Toity i Rarity. W tym zestawie na jej boku nie ma znaczka.

Gry

Jest jedną z postaci aplikacji MLP na platformy mobilne.

Zobacz także

Galeria

PhotoFinishGallery.png

Przypisy

  1. Wywiad - http://www.youtube.com/watch?v=FMAb_k3ICq4#t=31m20s

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Photo Finish

  • Znaczek Photo Finish

    30 wiadomości
    • *Crashie* napisał(a): Maja108 napisał(a): Wiecie, czasami w animacji znaczek sie zmienia np. flutter shy kiedys miala znaczek twi. Moż...
    • 92.18.211.81 napisał(a):*Crashie* napisał(a): Maja108 napisał(a): Wiecie, czasami w animacji znaczek sie zmienia np. flutter shy kiedys mi...
  • znaczek Photofinish

    12 wiadomości
    • Za to ty odświeżasz stare rozwiązane wątki.
    • 83.28.186.200 napisał(a):twily przebrała się za niąxD A ty przebrałeś się za genusza ale to nic nie dało :)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki