Fandom

MLPW

Panna Peachbottom

1162strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Panna Peachbottom (peach - brzoskwinia, bottom - zadek, dosłownie: Panna Brzoskwiniowy Zadek)— ziemski kucyk, pojawiła się w odcinku "Kucykowe dyscypliny", gdzie została pomylona z panną Harshwhinny. Jest mustangiem, pochodzącym z Mustangii.

Wygląd

Panna Peachbottom posiada oryginalny design. Ma bujną grzywę z rozczochraną grzywką w dwóch odcieniach zieleni - jaśniejszym i ciemniejszym oraz ogon w identycznych barwach. Nosi też opaskę koloru jasnoróżowego. Jej umaszczenie ma kolor jasnej żółci. Oczy kucyka są zielone. Znaczek przedstawia biegnącą kurę. Jest ubrana w różową dwukolorową bluzkę z niebieskim guziczkiem. Na szyi nosi białą koronkową chustę z niebieskim supełkiem na końcu.

Zdolności

Jest podróżniczką, doskonale zna się na architekturze, gdyż potrafi określić w jakim stylu został zbudowany zamek w Kryształowym Królestwie oraz wyjaśnia Pinkie Pie, że okrągły budynek jest nazywany rotundą. Jest dobrą biegaczką, gdyż lecąca Rainbow Dash z trudem ją dogoniła.

Charakter

Jest sympatyczną i miłą klaczą. Jest entuzjastycznie nastawiona na świat. Cierpi na klaustrofobię, co widać, gdy nie może wytrzymać zbyt długo w zamkniętych pomieszczeniach zamku. Jest zachwycona przywitaniem i oprowadzeniem po zamku, mówiąc, że "nigdy jeszcze czegoś takiego nie widziała". Pod koniec odcinka zachwala Kryształowe Królestwo stwierdzając, że jeszcze nigdy nie była tak dobrze ugoszczona w żadnym miejscu, co wpływa na ostateczną decyzję o przyznaniu prawa do organizacji igrzysk Kryształowemu Królestwu.

Cytaty

A to ci historia! Nie spodziewałabym się!
— Kucykowe dyscypliny

Galeria

Mr. Peachbotton Gallery.png

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Panna Peachbottom

  • Panna Peachbottom

    6 wiadomości
    • *Crashie* napisał(a): Madika15 napisał(a): i by odpowiadało tak samo jak zecora?że było by fajnie gdyby wróciła też Zecora
    • Ja bym chciał odcinek z Minuette w roli głównej :3 EDIT: Wyłączam cytowanie, co się z nim stało?

Więcej w Fandom

Losowa wiki