Fandom

MLPW

Panna Harshwhinny

1166stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Panna Harshwhinny (z ang. harsh - szorstki, niemiły; whinny - ciche rżenie) — ziemski kucyk, postać epizodyczna, inspektor Equestriańskich Igrzysk, odpowiedzialna za decyzję o wyłonieniu miasta-gospodarza owych zawodów. Pojawia się w odcinkach Kucykowe dyscypliny, Przyjaźń uskrzydla oraz Igrzyska w Equestrii.

Wygląd

Panna Harshwhinny ma brązową sierść i krótką, żółtą grzywę z grzywką. Jej oczy są koloru szafirowego. Nosi różowe kolczyki, fioletową marynarkę (możliwe, że ma pod nią białą koszulę) i również różowy szalik. W odcinku Kucykowe dyscypliny miała przy sobie różowo-fioletową torbę z kolorowymi kwiatkami. Znaczek Harshwhinny przedstawia złoty puchar.

Przedstawienie w serii

Panna Harshwhinny pojawia się po raz pierwszy w odcinku Kucykowe dyscypliny. Jako Inspektor Equestriańskich Igrzysk, ma reputację pedantycznej i perfekcyjnej, chociaż epilog odcinka wskazuje na to, że robi to ze względu na swój zawód.

Została pomylona z panną Peachbottom, gdyż miały tę samą tematykę bagażu, więc panna Harshwhinny stoi na stacji kolejowej i jest zmuszona sama znaleźć sobie drogę do zamku. Po drodze zostaje ochlapana wodą co najmniej dwa razy. Następnie jest widziana, kiedy wita ją Twilight, po czym zauważa, że to pierwsze jej powitanie tego dnia. Następnie jest widziana w SPA. Tam zaczyna rozmowę z panną Peachbottom, która opowiada jej o ciepłym powitaniu w Kryształowym Królestwie. Kiedy zostaje poinformowana o obecności Księżniczki Mi Amory Cadenzy, wydaje się być sfrustrowana i krytykuje Cadance. Po zapoznaniu się z opowieścią panny Peachbottom o tym, jak Twilight i jej przyjaciółki uprzejmie ją powitały, Kryształowe Królestwo zostaje ogłoszone gospodarzem Equestriańskich Igrzysk.

Drugie pojawienie się tej postaci ma miejsce w Przyjaźń uskrzydla. Odwiedza ona szkołę w Ponyville i wyjaśnia uczniom, że któryś zespół z ich szkoły będzie reprezentował Ponyville w Kryształowym Królestwie, niosąc flagę. Zwraca także uwagę trenerce małych kucyków, którą była Rainbow Dash, na to, by zachowywała się profesjonalnie i panowała nad emocjami. Kolejne jej pojawienie w tym odcinku ma miejsce w Kryształowym Królestwie, gdzie ogłasza, że flagę Ponyville na Igrzyskach będzie nieść Znaczkowa Liga. W przeciwieństwie do Rainbow nie kryje podekscytowania występem Ligi i tym razem to tęczowogrzywy pegaz zwraca jej uwagę, by zachowywała się profesjonalnie. Po tej uwadze Panna Harshwhinny szybko ucieka, lekko zawstydzona.

W odcinku Igrzyska w Equestrii pilnuje porządku podczas przebiegu Igrzysk Equestrii. Sprowadza się to do: dawania znaku Spike'owi kiedy ma zapalić pochodnię na początek zawodów oraz fajerwerki na zakończenie, a także podpisywanie różnych dokumentów bądź autografów.

Charakter

Jest dość surowa, nieprzychylnym okiem patrzy na możliwość organizacji igrzysk w Kryształowym Królestwie.

Gry

Harshwhinny jest jedną z bohaterek gry My Little Pony na systemy Android i iOS.

Galeria

S03E12 Relaks w spa.png

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Panna Harshwhinny

  • PANNA Harshwhinny a PANI Cheerilee.

    6 wiadomości
    • 159.205.38.121 napisał(a): Dainava napisał(a):W zasadzie w języku polskim ten podział na "panna" i "pani" nie jest j...
    • Dla mnie panna Charswiny jest za poważna i strasznie surowa. jednak tak chyba powinna się zachować organizatorka igrzysk

Więcej z Fandomu

Losowa wiki