Fandom

MLPW

Pan i Pani Shy

1162strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Pan Shy (z ang. shy – nieśmiały) — postać epizodyczna, ogier, pegaz. Jest ojcem Fluttershy i Zephyr Breeze'a oraz małżonkiem Pani Shy. Swój debiut ma w odcinku "Powrót brata". Mieszka w Cloudsdale i pracował dawniej w tamtejszej fabryce pogody, obecnie jest na emeryturze.

Wygląd

Ogier ma jasnozieloną sierść, bladoróżową grzywę, ogon i wąsy oraz oczy w kolorze morskim. Jego grzywa jest ułożona w charakterystyczny sposób. Pegaz nosi niebieski sweter, a pod nim żółtą koszulkę. Jego znaczkiem są trzy białe chmury.

Charakter

Pan Shy jest spokojny, miły i łagodny. Kocha swoją żonę i dzieci, przez co pozwala swemu synowi, Zephyr Breeze'owi na zbyt wiele. Posiada ciekawe hobby: kolekcjonuje najlepsze próbki chmur jakie wyprodukował od swojego pierwszego dnia w pracy w fabryce pogody.

Pani Shy — postać epizodyczna, klacz, pegaz. Jest matką Fluttershy i Zephyr Breeze'a oraz małżonką Pana Shy. Swój debiut ma w odcinku "Powrót brata". Mieszka w Cloudsdale.

Wygląd

Klacz posiada jasnożółtą sierść, czerwoną grzywę i ogon oraz ciemnoróżowe oczy. Jej grzywa i ogon są podobnie zawinięte. Kucyk nosi duże, kwadratowe okulary w kolorze morskim, żółte korale oraz żółte kolczyki w kształcie kwiatów. Jej znaczkiem są trzy różnokolorowe kwiaty.

Charakter

Pani Shy jest bardzo łagodna, spokojna, miła i wrażliwa. Bardzo kocha swoją rodzinę, co niestety oznacza też pobłażliwość dla jej syna Zephyr Breeze'a. Jej hobby to hodowla kwiatów

Przedstawienie w serii (oba kucyki)

Państwo Shy pojawiają się po raz pierwszy w odcinku "Powrót brata". Organizują tam obiad dla swojej córki, Fluttershy, a także dla Rainbow Dash. Zjawia się także Zephyr Breeze i okazuje się, że wciąż mieszka z rodzicami. Pan i pani Shy tolerują to twierdząc, iż ich syn wciąż stara się odnaleźć i ustatkować. Wyręczają go też w wielu rzeczach. Fluttershy nie podoba się to i mówi rodzicom, że nie powinni pozwalać Zephyrowi mieszkać z nimi. Jednak oni wciąż nie chcą odrzucać syna od siebie i usprawiedliwiają się.

Następnie Zephyr niszczy cenne kolekcje rodziców by urządzić sobie prywatne studio w pobocznym domku, gdzie pan Shy trzymał swój zbiór najlepszych chmur jakie zrobił w pracy. Choć kolekcje były ważne dla państwa Shy, nie karcą oni syna. Fluttershy mówi bratu, że musi się usamodzielnić i wyprowadzić. Ten szuka obrony w rodzicach, ale Mr. Shy zgadza się z córką i Zephyr musi znaleźć sobie własny dom oraz pracę.

Na koniec odcinka widzimy znów całą rodzinę świętującą sukces Zephyra. Zdał on swój kurs fryzjerski i może już pracować, ale i tak prosi rodziców o zostanie w ich domu, lecz już na krótko.

Galeria

S06E11 Pani Shy dotyka kopyta męża.png

Więcej w Fandom

Losowa wiki