Fandom

MLPW

Pan Stripes

1204strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Pan Stripes (z ang. stripes - paski) — ogier, ziemski kucyk , postać epizodyczna. Pierwszy raz występuje w odcinku "Aleja Szyku".

Wygląd

Ogier ma białą sierść, grzywę oraz ogon w dwóch odcieniach fioletu i ciemnoróżowe oczy. Jego wyraziste krzaczaste brwi, wąsy oraz bródka mają te same kolory co grzywa i ogon. Ogier jest dobrze zbudowany. Ubiera się w sportową, niebieską bluzę z białymi lampasami, turkusowy podkoszulek oraz złoty naszyjnik z zawieszką. Na karku ma zwykle przewieszone coś przypominającego niebieski ręcznik bądź chustę. Jego znaczek to trzy różowe gwiazdki o paskach ciemniejszego odcienia.

Przedstawienie w serii

Swój debiut ma w odcinku "Aleja Szyku", gdy odwiedza nowy butik Rarity na Manehattanie. Ponieważ jest on właścicielem budynku, który klacz wynajmuje pod sklep, chce wprowadzić do niego swoje zmiany jak miniaturowe meble lub dziwactwa jego córki Plaid Stripes. Nie chce słyszeć od Rarity odmowy, ponieważ w takim wypadku podniesie podatek za wynajem na tyle bardzo, że Rarity nie będzie w stanie prowadzić tu butiku. Gdy jednak Applejack odmawia jego córce wprowadzenia do sklepu ubrań stworzonych z łyżek, a Plaid skarży mu o tym, ogier krzyczy na farmerkę. Jednak po niedługim czasie okazuje się, że pomysły młodej klaczy nie są do końca złe, bo rękawiczki z doczepionymi łyżkami przydają się do picia ponczu w butiku przez odwiedzające go kucyki, więc Rarity może spokojnie prowadzić swój nowy butik, ponieważ warunki umowy stawiane przez ogiera, czyli wprowadzenie pomysłów jego córki, zostały spełnione.

Ciekawostki

  • Mówi z wyraźnym rosyjskim akcentem.

Galeria

S06E09 Mr. Stripes mówi o swojej córce.png

Więcej z Fandomu

Losowa wiki