FANDOM

Edit3 Ta strona od 13 kwietnia 2018 jest edytowana przez użytkownika: Tori1000

W celu zapobiegnięcia wojnom edycyjnym, proszę o nieedytowanie tego artykułu póki nie usunę tego komunikatu. Z góry dziękuję.

Oczywiście można edytować błędy interpunkcyjne i ortograficzne, jeśli takie występują.

Cena sławy – dwudziesty drugi odcinek siódmego sezonu oraz sto sześćdziesiąty piąty odcinek ogółem.

Fabuła

List od rodziców

Twilight Sparkle i Spike zajmują się dziennikami przyjaźni, kiedy nagle Spike wydmuchuje list od rodziców, w którym piszą, że wygrali wycieczkę dla całej rodziny. Klaczka się z tego powodu bardzo cieszy, lecz nie może jechać, bo ma za dużo na głowie. Na całe szczęście jej wierny asystent oferuje na czas wyjazdu swą pomoc. Klacz biegnie się spakować.

Na statku

Kiedy Twilight Sparkle i jej rodzina wsiadają na statek, są niezwykle podekscytowani. Tata Twilight mówi jej, że zapowiadają się kolejne spokojne wakacje. Shining Armor cieszy się, że będzie latał jak pegaz, lecz okazuje się, że ma chorobę morską. Okazuje się, że rodzice klaczki nie wiedzą, skąd pochodzi wycieczka.

W kajucie

Twilight Sparkle i jej rodzina docierają do swojego pokoju. Twilight pokazuje im grafik, który przygotowała i omawia go z rodziną. Po omówieniu grafiku klaczka zauważa że teraz nie mają nic do roboty. Wtedy Cadance proponuje zwiedzenie statku.

Plotki

Kiedy cała rodzina wyszła z kajuty większość kucyków robi im zdjęcia a niektóre są poprzebierane za Twilight Sparkle i Cadance. Po chwili organizator opowiada o tym jak Księżniczka Cadance uratowała swoje dziecko Spike oraz pokazuje drzewo w którym urodzili się Shining Armor i Twilight Sparkle. Następnie klacz podchodzi do swoich rodziców i pyta dlaczego oglądają to drzewo skoro wiesz ale się tam jest urodzili w odpowiedzi dostaje:

Premiera

Premiera odcinka na kanadyjskim kanale Treehouse TV początkowo była zaplanowana na 25 czerwca 2017, ale później zastąpiono ją powtórką A Royal Problem. Odcinek ostatecznie wyemitowano 7 października 2017 o 10:55 czasu EST, trzydzieści pięć minut przed premierą na Discovery Family.

Ciekawostki

  • Polska premiera odbyła się w serwisie nc+go - tv na życzenie.

Galeria

S07E22 Twilight macha flagą z niezręcznym uśmiechem

Sezon ósmy School Daze, część 1School Daze, część 2The Maud CoupleFake It Til You Make ItGrannies Gone WildSurf and/or TurfHorse PlayThe Parent MapNon-Compete ClauseThe Break Up Break DownMolt DownMarks for EffortThe Mean 6A Matter of Principals
Filmy pełnometrażowe My Little Pony: Film