Fandom

MLPW

Nurse Redheart

1161stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Nurse Redheart (ang. Siostra Czerwone Serce, imię pochodzi od nazwy zabawki) — ziemski kucyk, pielęgniarka ze szpitala w Ponyville. Dzieli swój kolor sierści, grzywy i oczu z Nurse Sweetheart, kucykiem generacji pierwszej, jednak ich znaczki różnią się. Jest postacią epizodyczną.

Wygląd

Nurse Redheart to biały kucyk z niebieskimi oczami. Jej grzywa i ogon są jasnoróżowe. Grzywę ma spiętą w niski kok. Na głowie ma białą czapkę pielęgniarską z czerwonym krzyżem, otoczonym czterema, różowymi serduszkami. Na boczku ma taki sam znaczek.

Przedstawienie w serii

Nurse Redheart, razem z Nurse Tenderheart, pierwszy raz pojawia się w odcinku Sezon na jabłka, gdzie zajmuje się kucykami z zatruciem pokarmowym. Dziękuje również Twilight Sparkle za zaoferowaną pomoc.

Po raz drugi pojawia się w Bobasy Cake jako pielęgniarka na porodówce w szpitalu w Ponyville. Ucisza Pinkie Pie, kiedy ta wielokrotnie stara się zaśpiewać coś nowo narodzonym Pound Cake i Pumpkin Cake. Wreszcie Redheart nie wytrzymuje i wyrzuca ją z sali położniczej. Nurse Redheart została ukazana jako niecierpliwa klacz, ale zarazem bardzo troskliwa w stosunku do dzieci, o które ma za zadanie dbać.

Wystąpiła również w odcinku "Czytaj i płacz", gdzie uczestniczyła w pościgu za Rainbow Dash, która prawie ukradła książkę ze szpitalnej biblioteki .

Zabawki

Redheart w sześciopacku.JPG

Pielęgniarka wystąpiła w sześciopaku razem z Pinkie Pie i rodziną Cake.

Cytaty

Sezon na jabłka

Nurse Redheart: Och, dziękuję ci bardzo, każda para kopyt nam się przyda.
Twilight Sparkle: O rety! Co się stało?
Nurse Redheart: Za dużo ciastek na degustacji.

Bobasy Cake

Pinkie Pie: To najlepszy dzień świata! Musimy uczcić wasze narodziny, dzisiejszy dzień urodzin! Woohoo!
Nurse Redheart: Cii. Dajmy dzieciaczkom spać.
Pinkie Pie: Ale ja tylko..
Nurse Redheart: Ciii.

Galeria

Nurse RedheartGallery.png

Ciekawostki

Nurse Redheart-turcja.png
  • W tureckiej wersji językowej jej znaczek i czepek zostały ocenzurowane. Związane jest to z tym, że w tym kraju organizacja taka jak Czerwony Krzyż nie istnieje, mają natomiast jej odpowiednik - Czerwony Półksiężyc.
  • Znaczek Nurse bardzo przypomina znaczek organizacji Caritas, tyle, że obok krzyża nie ma serduszek, a są tam paseczki.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Nurse Redheart

Więcej w Fandom

Losowa wiki