FANDOM

Night Light i Twilight Velvet (z ang. night - noc, light - światło, dosłownie: Nocne Światło, lub Światło Nocne) (twilight - zmierzch, velvet - aksamit, dosłownie Aksamitny Zmierzch)) — rodzice Twilight Sparkle oraz Shining Armora, a także dziadkowie księżniczki Flurry Heart. Po raz pierwszy zostają przedstawieni w odcinku "Z kronik Znaczkowej Ligi". Występują ponownie w odcinkach "Ślub w Canterlocie" i "Sposób na zaklęcie". W odcinku "Kryształowanie" przyjeżdżają do Kryształowego Królestwa poznać swoją wnuczkę.

Wygląd

Night Light

Ojciec Twilight ma ciemnoniebieską sierść, granatową grzywę i jasnobrązowe oczy. Jego znaczek to dwa księżyce: jeden bladoniebieski, drugi jasnożółty.

Twilight Velvet

Matka Twilight ma białoszarą sierść, grzywę w dwóch kolorach: fioletowym i białym, a oczy w kolorze błękitu. Jej znaczek to trzy fioletowe gwiazdki.

Przedstawienie w serii

Rodzice Twilight pojawiają się po raz pierwszy w odcinku "Z kronik Znaczkowej Ligi". Zapisują córkę do szkoły Księżniczki Celestii dla utalentowanych Jednorożców. Podczas testu Twilight Sparkle, starają się dodać jej otuchy, poprzez szerokie uśmiechy. Później Twilight zamienia ich przez przypadek w rośliny. Pojawiają się oni ponownie w odcinku "Ślub w Canterlocie", gdzie uczestniczą w zaślubinach swego syna Shining Armora i płaczą z radości. Widoczni są także na koronacji Twilight Sparkle w odcinku "Sposób na zaklęcie", gdzie jej matka także się wzrusza, wycierając oczy chusteczką w podobny sposób co w odcinku "Ślub w Canterlocie". Obydwa kucyki pojawiają się także w pod koniec odcinka "Kryształowanie część 2", gdzie przyjeżdżają do Kryształowego Królestwa, by obejrzeć kryształowanie swojej wnuczki, księżniczki Flurry Heart, jednak ich pociąg był opóźniony i nie zdążyli przybyć na ceremonię punktualnie. Na szczęście ich syn, Shining Armor oraz księżniczka Cadance przybywają na dworzec i tam jednorożce mogą poznać wnuczkę. W tym odcinku po raz pierwszy w serialu się odzywają.

Ciekawostki

  • Znaczek i kolory grzywy Twilight Velvet najprawdopodobniej jest wzorowany na kucyku generacji pierwszej - Twilight.
  • Twilight Velvet posiada ten sam kolor magii, co jej córka i syn.
  • Twilight prawdopodobnie odziedziczyła imię po swojej mamie.
  • W 11 komiksie oficjalnej serii, na jednej ze ścian wisi portret Twilight Velvet, a obok różne nagrody, między innymi „Autorka Roku” oraz „Dzielna Do”. Jeśli wierzyć opisowi z karty zabawki, jej specjalność to powieści przygodowe.
  • W grze My Little Pony na platformy mobilne można dowiedzieć się, że Night Light jest z zawodu introligatorem.
  • Night Light pojawił się w linii zabawek pierwszej generacji jako klacz.
  • Twilight Velvet jako zabawka ma kolorystykę podobną do Rarity i podobny design do Twilight Sparkle.

Zabawki

TwilightVelvetFIMpv2

Twilight Velvet pojawiła się dwa razy w Blind Bagu z designem typu Twilight, jednak zawsze jej grzywa miała jednolity kolor, a na karcie kolekcjonerskiej napisane było "Uwielbia pisać powieści przygodowe". Zabawka ta wyglądem przypomina Rarity.

Gry

Rodzice Twilight Sparkle i Shining Armora są postaciami aplikacji MLP na platformy mobilne.

Galeria

S01E23 Rodzice Twilight Sparkle

Pozostałe kucyki
(ziemskie kucyki)
Pozostałe kucyki
(pegazy)

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Night Light i Twilight Velvet

  • raksmaks

    21 wiadomości
    • Przesadzasz. Powiedziałem że masz mnie tak nie nazywać a ty dalej swoje, obrażasz mnie a ja sobie tego nie życze. A moje riposty nie ma...
    • Ja cię obrażam? Jeśli ktos ma na imie Jan a ja nazwe go Jasiem to to będzie obraza? A i jeszcze jedno...za powaznie do tego potchodzisz ja...