FANDOM

Cutie mark czaszka.png Ten artykuł zawiera spoilery!

Czytanie go może zabić przyjemność samodzielnego zapoznawania się z nowym odcinkiem. Wkraczasz na własną odpowiedzialność!

Film My Little Pony Grafika promocyjna PL.jpg

Polska grafika promocyjna

Film My Little Pony — pierwszy pełnometrażowy film oparty na czwartej generacji My Little Pony. Film w oryginalnym i polskim dubbingu zostanie wyemitowany 6 października 2017 roku.

Powstawanie

Logo filmu My Little Pony - Przyjaźń to magia 2.jpg

Logo filmu

W październiku 2014 został zapowiedziany pełnometrażowy film bazowany na My Little Pony: Przyjaźń to magia. Premiera nastąpi 6 października roku 2017 w USA. Scenariusz został napisany przez Meghan McCarthy. W filmie zostanie użyty także inny program do animowania, co zostało potwierdzone przez Michela Gagne. Używany dotychczas program Flash (wykorzystywany przy animacji w serialu) zostanie zastąpiony przez Toon Boom Harmony, co znacznie poprawi wygląd postaci i wzbogaci animację.

Fabuła

Film ukaże nam ekscytującą przygodę z udziałem głównych bohaterek znanych z serialu. Kucyki spotkają się z mitycznymi i ciekawymi stworzeniami takimi jak hipogryfy. Może nastąpić rozmowa z morskimi kucykami, zmiana w rusałki zwane także syrenami i spotkanie z piratami. Bohaterki będą potrzebowały porady kogoś, kto stawił już czoła złym charakterom. Znane jest też imię jednej z nowych postaci - Songbird Serenade, której głosu użyczy piosenkarka Sia. Zapowiedziane jest także pojawienie się istot zwanych hipokampami lub hipopotamami.

Opis polski

Źródło opisu podane niżej w sekcji "Źródła"

Stadko dzielnych kucyków staje oko w oko ze swoim największym wrogiem. Złowrogi Król Burzy postanawia wykraść całą magię z ich rodzinnego królestwa Equestrii. By ją odzyskać, dzielni bohaterowie wyruszą w pełną przygód podróż, podczas której zyskają nowych przyjaciół jak morskie kucyki czy dobroduszni piraci, przeżyją wiele emocjonujących i zabawnych perypetii i po raz kolejny udowodnią, że przyjaźń to magia!

Obsada

W filmie swoich głosów użyczą znane osoby takie jak:

  • Uzo Aduba (Orange is the New Black)
  • Emily Blunt (Tajemnice lasu, Gnomeo i Julia)
  • Kristen Chenoweth (Rio 2, Fistaszki - wersja kinowa)
  • Taye Diggs
  • Michael Pena (Ant-Man, Marsjanin)
  • Liev Schrieber
  • Sia (piosenkarka)
  • Zoe Saldana (amerykańska aktorka i tancerka)

Ciekawostki

  • Film będzie zawierał osiem nowych piosenek.
  • Zecora nie pojawi się w filmie.

Galeria

Źródła

Więcej z Fandomu

Losowa wiki