FANDOM

Film My Little Pony Grafika promocyjna PL

Polska grafika promocyjna

My Little Pony: Film — pierwszy pełnometrażowy film oparty na czwartej generacji My Little Pony. Film zarówno w oryginalnej, jak i polskiej wersji językowej miał swoją premierę 6 października 2017 roku.

Powstawanie

Logo filmu My Little Pony - Przyjaźń to magia 2

Logo filmu

W październiku 2014 został zapowiedziany pełnometrażowy film bazowany na My Little Pony: Przyjaźń to magia. Premiera w USA została zaplanowana na 6 października roku 2017[1]. Autorką scenariusza została Meghan McCarthy.

Przy produkcji zastosowano inne oprogramowanie do animacji, co zostało potwierdzone przez Michela Gagnégo[2]. Używany dotychczas program Adobe Flash (wykorzystywany przy produkcji serialu) został zastąpiony przez Toon Boom Harmony, co pozytywnie wpłynie na wygląd postaci oraz wzbogaci animację.

Fabuła

Film ukaże nam ekscytującą przygodę z udziałem głównych bohaterek znanych z serialu. Kucyki spotkają się z mitycznymi i ciekawymi stworzeniami takimi jak hipogryfy. Może nastąpić rozmowa z morskimi kucykami, zmiana w rusałki zwane także syrenami i spotkanie z piratami. Bohaterki będą potrzebowały porady kogoś, kto stawił już czoła złym charakterom. Znane jest też imię jednej z nowych postaci - Songbird Serenade, której głosu użyczy piosenkarka Sia. Zapowiedziane jest także pojawienie się istot zwanych hipokampami, czyli morskimi kucykami.

Opis polski

Źródło opisu podane niżej w sekcji "Źródła"

Stadko dzielnych kucyków staje oko w oko ze swoim największym wrogiem. Złowrogi Król Burzy postanawia wykraść całą magię z ich rodzinnego królestwa Equestrii. By ją odzyskać, dzielni bohaterowie wyruszą w pełną przygód podróż, podczas której zyskają nowych przyjaciół jak morskie kucyki czy dobroduszni piraci, przeżyją wiele emocjonujących i zabawnych perypetii i po raz kolejny udowodnią, że przyjaźń to magia!

Piosenki

Główne

Pozostałe

Obsada

W filmie swoich głosów użyczą znane osoby takie jak:[3]

Trailer

Trailer filmu z polską wersją językową:

Zobacz na YouTubie

Galeria

Linki

Przypisy

  1. Data emisji filmu z oryginalnym dubbingiem
  2. Informacja o zmianie programu do animowania
  3. Informacje dotyczące głównie obsady dubbingowej opublikowane na Equestria Daily

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule My Little Pony: Film

  • Wspieramy Hasbro i Wiki o My little pony

    21 wiadomości
    • Widzem, że ktoś mnie źle zrozumiał. Wcale nie miałem zamiaru naciskać a zmotywować użytkowników do współpracy. Miejmy nadzieje...
    • My little Pony wiki nie ma problemów z użytkownikami. Wy nie wiecie, że inne wiki mają tylko jednego lub dwóch użytkowników.
  • Uliczne plotki pewnych dziewczyn.

    6 wiadomości
    • To nawet nie było subtelne... On tak perfidnie się właśnie przyznał do tego, że jest multi. Omg, i have a brain damage, send help.
    • Koleś, to już jakieś 3 lat. Stap it plz.