Fandom

MLPW

My Little Pony The Movie

1161stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Cutie mark czaszka.png Ten artykuł zawiera spoilery!

Czytanie go może zabić przyjemność samodzielnego zapoznawania się z nowym odcinkiem. Wkraczasz na własną odpowiedzialność!

Logo filmu My Little Pony - Przyjaźń to magia.png
Logo filmu My Little Pony - Przyjaźń to magia 2.jpg

Bogatsze logo filmu

Film My Little Pony — pierwszy pełnometrażowy film oparty na czwartej generacji My Little Pony.

Powstawanie

W październiku 2014 został zapowiedziany pełnometrażowy film bazowany na My Little Pony: Przyjaźń to magia. Premiera nastąpi 6 października roku 2017 w USA. Scenariusz został napisany przez Meghan McCarthy. W filmie zostanie użyty także inny program do animowania, co zostało potwierdzone przez Michela Gagne. Używany dotychczas program Flash (wykorzystywany przy animacji w serialu) zostanie zastąpiony przez Toon Boom Harmony, co znacznie poprawi wygląd postaci i wzbogaci animację.

Fabuła

Film ukaże nam ekscytującą przygodę z udziałem głównych bohaterek znanych z serialu. Kucyki spotkają się z mitycznymi i ciekawymi stworzeniami takimi jak hipogryfy. Może nastąpić rozmowa z morskimi kucykami, zmiana w rusałki zwane także syrenami i spotkanie z piratami. Bohaterki będą potrzebowały porady kogoś, kto stawił już czoła złym charakterom. Znane jest też imię jednej z nowych postaci - Songbird Serenade, której głosu użyczy piosenkarka Sia. Zapowiedziane jest także pojawienie się istot zwanych hipokampami lub hipopotamami.

Obsada

W filmie swoich głosów użyczą znane osoby takie jak:

  • Uzo Aduba (Orange is the New Black)
  • Emily Blunt (Tajemnice lasu, Gnomeo i Julia)
  • Kristen Chenoweth (Rio 2, Fistaszki - wersja kinowa)
  • Taye Diggs
  • Michael Pena (Ant-Man, Marsjanin)
  • Liev Schrieber
  • Sia (piosenkarka)
  • Zoe Saldana (amerykańska aktorka i tancerka)

Ciekawostki

  • Film będzie zawierał osiem nowych piosenek.
  • Zecora nie pojawi się w filmie.

Źródła

Więcej w Fandom

Losowa wiki