Fandom

MLPW

Moonlight Raven

1166stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Moonlight Raven (ang. "moonlight" - światło Księżyca, "raven" - kruk) — jednorożec, postać epizodyczna. Po raz pierwszy pojawia się w odcinku "Fiku-miku w butiku". Jest także czasem nazywana Goth Pony, czyli kucyk got [1]. Jej imię zostało wymyślone przez fanów.

Wygląd

Moonlight jest klaczą o szarej sierści, granatowych włosach i żółtych oczach pomalowanych fioletowym cieniem do powiek. Ogon i grzywa klaczy są wąskie i zakręcone na końcach. Kucyk posiada cienkie brwi w tym samym kolorze co grzywa. Jej znaczek to fioletowe serce otoczone niebieskimi wzorkami. Aura rogu klaczy ma kolor fioletowy.

Charakter

Klacz wydaje się bardzo spokojna i opanowana. Ma charakterystyczny sposób mówienia: mówi troszkę wolniej niż inne kucyki i używa poważniejszego tonu. Posiada także lekką chrypkę. Rzadko się uśmiecha.

Przedstawienie w serii

Moonlight Raven ma swój debiut w odcinku "Fiku-miku w butiku". Razem ze swoją siostrą, Sunshine Smiles odwiedza butik Rarity, by kupić słynną Sukienkę Księżniczki. Jednak obie klacze znajdują swoje własne kreacje, które do nich przemawiają i sprawiają, że czują się z nich jak księżniczki. Moonlight szczególnie polubiła suknię inspirowaną Księżniczką Luną, nazwaną przez Rarity "Księżycowa Łuna".

W odcinku "Dosmacz swoje życie" wraz z Sunshine jest widoczna w tle.

Gry

Moonlight Raven jedną z postaci aplikacji MLP wydaną przez Gameloft na platformy mobilne.

Ciekawostki

  • Moonlight swoim wyglądem, zachowaniem i sposobem mówienia przypomina bohaterkę serialu "Młodzi Tytani" - Raven. Właśnie dlatego fani wybrali drugi człon jej imienia.

Cytaty

Wow, ta sukienka totalnie przemawia do mojej duszy.
Fiku-miku w butiku
Wow, ta sukienka sprawia, że czuję się jak, księżniczka.
Fiku-miku w butiku

Przypisy

  1. Subkultura gotycka

Więcej z Fandomu

Losowa wiki