Fandom

MLPW

Moondancer

1205stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Moondancer (z ang. moon - księżyc, dancer - tancerz, dosłownie: Księżycowy Tancerz) — klacz, jednorożec. Po raz pierwszy wystąpiła w odcinku Kopę lat!, lecz została wspomniana w odcinku Przyjaźń to magia, część 1. Mieszka w Canterlocie.

Wygląd

Moondancer jest klaczą o jasnożółtej sierści oraz grzywie i ogonie w kolorach czerwonym, jasnofioletowym i ciemnofioletowym. Jej oczy są ciemnofioletowe. Posiada niemal identyczny design jak Twilight Sparkle, lecz jej grzywa jest związana w małą kitkę gumką z różowymi koralikami. Fryzura klaczy jest lekko rozczochrana. Moondancer posiada także wyraziste brwi w kolorze czerwonym, takim samym jak grzywa. Nosi okulary w grubej, czarnej oprawie sklejonej plastrem oraz granatowy sweter z różowymi guzikami. Gdy była mała, miała identyczny desing co Twilight.

Charakter

Klacz jest zamknięta w sobie i nie lubi kontaktu z innymi kucykami. Od zawierania przyjaźni i spędzania czasu z innymi woli książki i naukę do której bardzo się przykłada i nie robi prawie nic innego. Jako źrebak również poświęcała większość czasu na naukę, lecz miała kilka koleżanek, w tym Twilight Sparkle. Kiedyś urządziła przyjęcie i bardzo zależało jej by Twilight na nie przyszła. Gdy tak się nie stało, Moondancer odcięła się od reszty bliskich kucyków i całkowicie pochłonęła ją nauka oraz czytanie książek.

Przedstawienie w serii

Moondancer pierwszy raz pojawia się w odcinku Kopę lat!. Twilight Sparkle zjawia się w Canterlocie by odnowić znajomości ze starymi przyjaciółkami, w tym z Moondancer. Twilight, Lemon Hearts, Twinkleshine, Minuette oraz Spike przychodzą do jej domu. Moondancer powoli otwiera drzwi i pyta lawendową klacz czego od niej chce. Klacze i smok przypominają jej, że są jej dawnymi przyjaciółmi, jednak zirytowana jasnożółta klacz zatrzaskuje przed nimi drzwi. Minuette stwierdza, że ona taka jest, gdyż woli książki od przyjaciół, tak jak Twilight w przeszłości.

Moondancer idzie do biblioteki, gdzie jest obserwowana przez Spike'a, Twilight i Minuette. Błękitna klacz przypomina wtedy, jak Moondancer urządziła przyjęcie, lecz alikorn tego nie pamiętał. Następnie pojawia się restrospekcja z pierwszej części dwuodcinkowca Przyjaźń to magia, w którym Twilight została zaproszona na imprezkę urządzoną przez Moondancer, czemu jednak odmówiła, tłumacząc się, iż musi przeczytać pewną książkę. Minuette wspomina, że urządziła to przyjęcie, by pokazać się z innej strony. Później jej przyjaciółki zapraszały ją jeszcze na inne przyjęcia, lecz ta zawsze odmawiała, podając za powód naukę, aż w końcu klacze przestały ją zapraszać. Twilight żałuje tego, iż nie przyszła do Moondancer i postanawia znów zaprzyjaźnić się z klaczą.

S05E12 Moondancer i Twilight w bibliotece.jpg

Moondancer jest w bibliotece, gdzie czyta książkę i robi notatki. Po chwili dołącza do niej Twilight, lecz żółta klacz nie chce jej towarzystwa. Mimo to alikorn podejmuje różne próby porozmawiania z Moondancer, co jednak ciągle się nie udaje. W końcu Twilight pojawia się w formie rysunku w książce czytanej przez żółtego jednorożca. Moondancer znów chce zostać sama i nie obchodzą ją ani przeprosiny lawendowej klaczy, ani odnowienie przyjaźni. Jednak po chwili zaciekawia ją, jak Twilight dostała się do jej książki.

Moondancer i Twilight idą ulicami Canterlotu i rozmawiają o zaklęciu dostania się do książki oraz o Haycartesie, którego wynalazkiem był ten czar. Księżniczka Przyjaźni przyprowadza Moondancer do swojego starego domu. Żółta klacz znajduje książkę, którą kiedyś dała Twilight. Jest zła, że fioletowa klacz zostawiła ją tam, ponieważ najwyraźniej niewiele dla niej znaczyła. Alikorn tłumaczy, że nie przyszły tam, by wspominać dawne, złe wydarzenia, tylko po to, by dać Moondancer klucz do starego domu Twilight, aby klacz mogła się tu uczyć i czytać, gdy tylko zechce. Lawendowa klacz stawia jednak jednorożcowi warunek, którym jest obiad z nią i resztą starych przyjaciółek. Moondancer od razu odmawia, ponieważ musi zająć się swoimi zwojami o biologii. Twilight mówi, że jej stare przyjaciółki bardzo za nią tęsknią, ta jednak wciąż uważa, że nauka jest ważniejsza. Alikorn poucza jednorożca, iż nie można spędzić całego życia przy książkach, lecz jasnożółta klacz twierdzi, iż przyjaźń nie jest dla niej. W końcu udaje się ją jednak namówić na spotkanie.

Na wspólnym obiedzie rozmowa się nie klei. Moondancer tylko czeka, by opuścić towarzystwo i, choć Minuette i Twilight czują się dość dobrze na tym spotkaniu, Lemon Hearts i Twinkleshine nie podzielają tego odczucia. Klacze rozmawiają o dawnych wydarzeniach i opowiadają historie, co po chwili denerwuje Moondancer i ta odchodzi. Twilight zatrzymuje ją i prosi, by dała przyjaźni szansę. Żółta klacz wspomina jednak bolesną przeszłość i odchodzi, a po chwili zasmucona Twilight również się oddala. Po chwili alikorn wyobraża sobie dawne przyjęcie Moondancer. Żółty jednorożec przygotowuje imprezę i przychodzą na nie tylko Minuette, Lemon Hearts i Twinkleshine. Moondancer wypytuje o Twilight, jednak gdy widzi, że jej nie ma, odchodzi załamana. Twilight wpada na pomysł, co zrobić, by pomóc dawnej przyjaciółce.

S05E12 Moondancer rozmawia z siostrą na przyjęciu.png

Moondancer rozmawia ze swoją siostrą pod koniec przyjęcia

Moondancer wychodzi z biblioteki i zauważa książkę, która wzbudza jej zainteresowanie. Potem idzie śladem kolejnych porozrzucanych książek. Tym śladem dociera na niespodziewane przyjęcie urządzone przez jej dawne przyjaciółki, Twilight oraz Pinkie Pie. Mondancer nie cieszy się z tego powodu i już chce odejść, ale Twilight przeprasza ją za nieprzyjście na dawne spotkanie i opuszczenie Canterlotu bez słowa, mając nadzieję, że teraz znów odnowią przyjaźń oraz zachęca Moondancer do zabawy. Żółta klacz opowiada o swoich odczuciach i o tym, jak była zraniona, co kończy się gwałtownych wybuchem płaczu kucyka. Twilight oraz reszta przyjaciółek pocieszają ją i zapewniają, że wciąż mogą się przyjaźnić. Po chwili pojawiają się inni goście: bibliotekarka z Canterlotu, sprzedawczyni książek oraz siostra Moondancer, pokazując tak jej, ilu tak naprawdę ma przyjaciół. Twilight ponownie przeprasza, a Moondancer wzrusza się, godzi z lawendową klaczą oraz resztą dawnych przyjaciółek i rozpoczyna prawdziwą zabawę na przyjęciu. Wszyscy bawią się świetnie, w międzyczasie Spike wręcza żółtemu jednorożcowi zdjęcie z przeszłości przedstawiające jej przyjaciółki. Na końcu odcinka Moondancer wraz z Lemon Hearts, Twinkleshine oraz Minuette grają w grę, śmiejąc się.

W odcinku "Znaczki raz jeszcze" jest obecna na wykładzie prowadzonym przez Twilight. Robi notatki. Gdy Spike zasypia, budzi go.

Gry

Moondancer jest jedną z bohaterek gry My Little Pony na systemy Android i iOS.

Galeria

S05E12 Twilight daje Moondancer klucz do wieży.png

Więcej z Fandomu

Losowa wiki