Fandom

MLPW

Monety

1161stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Znaczek mlotek.png Artykuł jest w trakcie rozbudowy!

Możliwe, że nie zawiera jeszcze wszystkich informacji. Jeśli uważasz, że wyczerpały się możliwości rozbudowy - usuń ten szablon z nagłówka.

200px-S3E13 Silver Bits.png

Srebrne monety

Waluta w świecie kucyków. Są znane nam trzy rodzaje: srebrne, złote i Centy. Być może występuje więcej rodzajów, jak dotąd nam nieznanych. Pojawiają się w paru odcinkach.

Przedstawienie w serii

Sezon pierwszy

200px-Applejack collecting bits S01E03.png

Złote monety

Pojawiają się w odcinku "Biletomistrzyni", w marzeniach Applejack. Sprzedaje tam ona swoje wyroby z jabłek na Gali Grand Galopu, z których zarobki chce przekazać na Farmę Sweet Apple oraz Rodzinę Apple. Monety pojawiają się również w odcinku Znaczkowa Liga, gdzie Time Turner płaci za jabłka. Możemy je też zobaczyć w piosence At the Gala, w solówce Applejack.

Sezon drugi

W odcinku "Superszybki Wyciskacz Soku 6000" Flim i Flam mówią o zapłacie za cydr, na który kucyki nie zgodziły się dać nawet jednego centa.

W odcinku "Lekcja stanowczości" Fluttershy płaci monetami za warzywa.

Sezon trzeci

Na samym początku odcinka "Bezsenność w Ponyville", Rainbow Dash przelatuje, podrzucając kopytkiem monety.

W odcinku "Tylko dla pomocników" rolę pieniędzy pełnią kryształy.

Sezon czwarty

W odcinku "Wiara czyni cuda" widziane są złote monety, które zostały zdobyte przez oszustwo. Również na znaczku Silver Shilla są widziane monety, tym razem srebrne.

Więcej w Fandom

Losowa wiki