Fandom

MLPW

Misty Fly

1166stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Misty Fly (ang. Mglisty Lot), znana także jako Icy Mist — klacz, pegaz, członkini Wonderbolts.

Wygląd

Pegaz ma jasnożółtą sierść oraz zaczesaną do tyłu grzywę i ogon w dwóch odcieniach niebieskiego. Oczy klaczy posiadają design taki taki sam jak u Rainbow Dash oraz bardzo wielu postaci pobocznych i tła. Nosi strój typowy dla Wonderbolts, co uniemożliwia zobaczenia jej znaczka.

Przedstawienie w serii

Misty Fly wystąpiła w odcinkach: "Ponaddźwiękowe Bum", "Niezapomniany wieczór" oraz "Gwiazda salonów" jako członkini Wonderbolts. W odcinku Detektyw Rarity miała pierwszą kwestię mówioną. Pojawia się też w odcinku "Nowicjuszka Dash", gdzie żartuje z nowej członkini Wonderbolts, Rainbow Dash. Trenuje tam też z resztą zespołu do pewnego pokazu, a na końcu okazuje się, ze żarty z tęczowej nowicjuszki były jakby częścią powitania i nie miały jej zranić, tak samo jak przezwisko nadawane każdemu członkowi pierwszego dnia. Przezwiskiem Misty Fly jest Dizzy czyli oszołomiony lub zakręcony. W tym odcinku poznajemy też kolor oczu klaczy.

Pojawia się też na początku oraz pod koniec odcinka "Szkoła mistrzów".

Zabawki

Misty Fly pojawiła się w 7 fali blind bagów pod numerem 12. Posiada design Spitfire

Galeria

S06E07 Misty Fly ujawnia swoje przezwisko.png

Więcej z Fandomu

Losowa wiki