Fandom

MLPW

Matilda

1205stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Matilda — oślica, występująca w odcinku "Przyjaciel w potrzebie" i "Ach, życie..." . Ma brązową sierść, ciemnobrązową, kręconą grzywę i kremowy pysk. Nosi niebieskie, okrągłe kolczyki. Jest małżonką Cranky Doodle Osła.

Przedstawienie w serii

Matildę poznajemy w momencie, gdy Pinkie Pie życzy jej wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, które będzie miała za 132 dni. Zadziwia ją doskonała pamięć Pinkie Pie.

Cranky with matilda.png

Matilda z Crankym

Następnie widzimy ją, gdy Pinkie przyprowadza ją do domu Cranky Doodle Osła.

Dzięki retrospekcji dowiadujemy się, że Matilda i Cranky poznali i zakochali się dawno temu na Wielkiej Gali Grand Galopu. Rano, po Gali, Matilda wybrała się do Ponyville, aby tam zamieszkać. Zostawiła notatkę dla Cranky'ego wyjaśniającą, gdzie jest, lecz Cranky nie zauważył tej wiadomości i zaczął jej szukać po całej Equestrii. Dzięki Pinkie para odnalazła się.

W  odcinku "Ach, życie..." Matilda planuje wesele z Cranky'm.

S05E9 Cranky i Matilda na ceremonii.png

Okazuje się jednak, że Derpy wysłała do wszystkich zaproszenia ze złą datą. Matilda (z pomocą Amethyst Star) jest zmuszona szybko zorganizować swoje wesele. Następnie widzimy ją w spa, gdzie Lotus Blossom mówi jej, by zrelaksowała się w czasie stylizowania jej grzywy. W spa napotyka również Stevena Magneta, który wyjawia, że on i Cranky są bliskimi przyjaciółmi. Utwierdza on także obawy Matildy co do ważności wesela. Później widzimy Matildę eskortującą tort weselny razem z Panem i Panią Cake, gdy nagle zostają zabrani na gapę na ruchomej konsoli Vinyl Scratch. Pod koniec wesele wreszcie się odbywa i oba osły zostają małżeństwem.

Galeria

Pinkie helps S2E18.png

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Matilda

  • Matylda nie Matilda

    14 wiadomości
    • I tu się mylisz, Bulgocie. Sam dzisiaj sprawdzałem, jak wymawiane jest to imię w polskiej wersji odcinka i jednoznacznie mogę powiedzieć, ...
    • A no faktycznie... mój Błąd i sorry za kłopot. Proponuje to zamknąć.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki