FANDOM

Znaczki i pasje – dwudziesty pierwszy odcinek siódmego sezonu oraz sto sześćdziesiąty czwarty odcinek ogółem.

Opis

Znaczkowa Liga chce pomóc jak największej liczbie kucyków bez znaczków, więc organizuje Znaczkowy Obóz Dzienny. Są jednak zdziwione, gdy okazuje się, że jeden z obozowiczów wcale nie pragnie mieć znaczka.[1]

Streszczenie

Znaczkowa Liga stara się pomóc każdemu kucykowi z osobna znaleźć powołanie w swoim życiu. Niestety jest to dość pracochłonne zadanie. Aby je przyspieszyć, wpadają na pomysł zorganizowania znaczkowych kolonii. Kucyki są zachwycone tym pomysłem, wszystkie oprócz Rumbla, który zostaje zmuszony do udziału w nich przez swojego starszego brata Thunderlane. Początkowo wszyscy bawią się dobrze, wszyscy oprócz Rumbla, któremu nic nie wychodzi. Znaczkowa Liga nie wie, że tak naprawdę specjalnie się nie stara. W końcu odchodzi. Założycielki koloni starają się go pocieszyć na co stwierdza że nie chcę mieć znaczka, gdyż ogranicza kucyka. Nie zgadzają się z nim rozmówczynie, ale dają mu spokój. Niestety Thunderlane nie odpuszcza i każe mu wracać do obozu. Młody gniewny postanawia więc przekonać wszystkich o tym, że znaczki są ograniczające. Sfrustrowani obozowicze zgadzają się z jego tezą i zakładają własny obóz. Początkowo robią w nim to samo, co na swoim, lecz doszli do wniosku, że mogą przez to niechcący dostać znaczek. Postanawiają więc nie robić nic. Tymczasem dyrektorki obozu postanawiają porozmawiać z bratem Rumbla. Z tej rozmowy dochodzą do wniosku, że tak naprawdę Rumble znalazł własny cel w życiu i nie chce, aby inny znaczek mu go zniszczył. Wpadają więc na genialny pomysł. Zapraszają wonderboltsa Thunderlana i organizują różne z tym związane atrakcje. Wszyscy dają się przekonać do powrotu, a Rumble po rozmowie z bratem dochodzi do wniosku, że fajnie jest robić wiele rzeczy.

Przypisy

  1. Informacje o odcinku z programu telewizyjnego Discovery Family

Galeria

S07E21 Sweetie Belle denerwuje się na Rumble'a

Sezon ósmy Awantura o szkołę, część 1Awantura o szkołę, część 2The Maud CoupleFake It Til You Make ItGrannies Gone WildSurf and/or TurfHorse PlayThe Parent MapNon-Compete ClauseThe Break Up Break DownMolt DownMarks for EffortThe Mean 6The Hearth's Warming ClubYakity-SaxA Matter of Principals
Filmy pełnometrażowe My Little Pony: Film