Fandom

MLPW

Marble Pie

1175stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Marble Pie (z ang. marble - marmur, pie - ciasto) — kucyk ziemski, młodsza bliźniacza siostra Pinkie Pie[1]. Prawdopodobnie mieszka na farmie kamieni ze swoimi rodzicami i starszą siostrą, Limestone Pie.

Do serii została wprowadzona w odcinku „Z kronik Ligi Znaczkowej” jako źrebię, a potem pojawiła się już jako dorosła klacz w „Wspólne Święta”.

Wygląd

Marble jest kucykiem ziemskim o jasnoszarej maści. Ma długie, proste ciemnoszare włosy z jaśniejszymi pasemkami, zakrywające połowę jej twarzy. Posiada też jasnofioletowe oczy. Jej znaczek to trzy kule marmuru. Gdy była młodsza miała grzywę w jednolitym szarym kolorze, która sięgała jej do ramion. Do tego, jej kolory chyliły się w stronę niebiesko-szarego; natomiast teraz jest bardziej cyjanowo-szara. Posiada unikalny design, zwłaszcza oczu.

Przedstawienie w serii

Po raz pierwszy Marble pojawia się w odcinku „Z kronik Ligi Znaczkowej” podczas retrospekcji Pinkie Pie, która opowiadała Lidze Znaczkowej o zdobyciu swojego znaczka. Dowiadujemy się wtedy, że siostry żyły na rodzinnej farmie kamieni za miastem oraz nie mogły ze sobą rozmawiać i uśmiechać się. Kiedy ojciec zawołał je na kolację, Marble wraz z Limestone posłały siostrze nieprzyjemne spojrzenia. Kiedy przyszła wraz z rodziną na przyjęcie Pinkie, zaczęła się uśmiechać i bawić.

Drugie jej wystąpienie miało miejsce w odcinku „Wspólne Święta”, kiedy rodzina Apple przyjechała na farmę kamieni, aby razem z rodziną Pie spędzić Wigilię Serdeczności. Kiedy witano rodzinę Apple, Marble bała się wyjść z domu i Pinkie musiała ją do tego zachęcić, jednak potem uciekła. Następnie kiedy jej siostra przedstawiła ją Applejack, można było zauważyć, że wolała, kiedy Pinkie mówi za nią. Dowiadujemy się też tego, że jest jej bliźniaczą siostrą[1]. Większość odcinka spędzała w towarzystwie Big Macintosha i było widoczne, że jest nim lekko zauroczona.

Charakter

W odcinku „Z kronik Ligi Znaczkowej”, Marble wydawała się nieprzyjazna ze względu na wyraz twarzy. Na dodatek, kiedy szła na kolację do domu posłała Pinkie wrogie spojrzenie. Później jednak okazuje się, że potrafi się uśmiechać i jest też rozrywkowa, gdy przychodzi na przyjęcie zorganizowane przez jej siostrę.

Jej charakter zostaje rozbudowany w odcinku „Wspólne Święta”, kiedy zostaje nam ukazana już jako dorosła klacz. Jest ona bardzo nieśmiała oraz małomówna. Zdecydowanie widać, że woli, kiedy Pinkie Pie mówi za nią.

Ciekawostki

  • Marble Pie była w przeszłości często brana za Octavię, z powodu podobnej kolorystyki.
  • W odcinku „Z kronik Ligi Znaczkowej” były pokazane tylko Marble i Limestone jako siostry Pinkie Pie, lecz w odcinku „Honor Pinkie” na jednym ze zdjęć podczas piosenki Pinkie's Lament została ukazana trzecia siostra, Maud Pie.
  • Z wypowiedzi Pinkie Pie w odcinku „Wspólne Święta” wynika, że Marble jest nie tylko młodsza od Pinkie, ale jest też jej siostrą bliźniaczką[1].
  • Jest bardziej nieśmiała od Fluttershy.
  • Wszystkie trzy siostry Pinkie dubbinguje w oryginale Ingrid Nilson.

Cytaty

Mm-hmm
Wspólne Święta

Galeria

S05E20 Marble robi swoją lalkę.png

Przypisy

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 This is Marble Pie, my baby sister who's only a few minutes younger than me [...] (pl. To Marble Pie, moja młodsza siostra, która jest młodsza ode mnie o parę minut)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki