Fandom

MLPW

Maniaczka

1205stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Maniaczka (oryg. Mane-iac) — kucyk ziemski, klacz, która pojawia się w odcinku "Superkucyki". Jest ona głównym antagonistą komiksu.

Wygląd

Przed przemianą

S04E06 Mane-iac przed przemianą.png

Maniaczka przed przemianą

Przed przemianą, miała ona jasno-różową sierść, błękitną grzywę i niebieskie oczy. Była ziemskim kucykiem. Jej znaczek nie został nam ujawniony.

Po przemianie

Maniaczka ma grzywę składającą się z dużych, zielonych kosmyków włosów, którymi potrafi poruszać oraz zielone oczy z czerwono-czarnymi źrenicami. Nosi fioletowy strój i czarne wysokie buty ze złotymi elementami. Jej sierść jest koloru jasnego fioletu. Design jej ciała oraz oczu jest podobny do Księżniczki Luny.

Charakter

S04E06 Oszalała.png

Maniaczka obserwuje Superkucyki

Maniaczka jest bardzo energicznym kucykiem ziemskim. Wiele jej kwestii jest poprzedzanych złowieszczym śmiechem. Nawet w momencie porażki złowieszczo się śmieje. Kiedy to wszelkie siły Superkucyków nie skutkują, ona bacznie, lecz zrelaksowana obserwuje ich kompromitację. Również myśli, że Spike jest tylko "szarym" pomocnikiem. Nie przeszkadza jej to, że zabrała do niewoli szóstkę bohaterek.

Przedstawienie w serii

Maniaczka pojawia się po raz pierwszy w odcinku "Superkucyki", jednak tylko w komiksie jako główna antagonistka. Spike czyta go w nocy i przez to nie daje Twilight spać. Potem smok pokazuje jej komiks i opowiada jak to Maniaczka stała się zła. Jest ona określana jako "odwieczny wróg Superkucyków". Początkowo była okrutną właścicielką fabryki produktów do pielęgnacji włosów. Stała się ona jednak ofiarą wypadku, gdyż wpadła do zielonej mazi i pod wpływem prądu doszło do reakcji chemicznej w wyniku czego przeobraziła się w złą istotę. Ten wypadek zmienił ją całkowicie oraz zmusił do "oszalenia".

S04E06 Strona komiksu.png

Przemiana Maniaczki

Na kolejnej stronie widzimy jak włamuje się do muzeum w Końtropolis i kradnie coś, co nazywa się "Elektro-Glob".

Kiedy Spike i jego przyjaciele zostali zassani do komiksu, kucyki stają się superbohaterkami, a Spike ich pomagierem. By się stąd wydostać, muszą pokonać samą Maniaczkę. Ona jednak ciągle z nich żartuje i obserwuje jak przyjaciółki się kompromitują, gdyż nie umieją jeszcze używać swoich mocy.

Kucyki śledzą Maniaczkę po tym jak pozwoliły jej uciec. Dzięki temu odnajdują jej kryjówkę, jednak antagonistka zwołuje swoich pomocników, by walczyli z Mane 6.

S04E06 Mane-iac widzi uciekająca Fluttershy.png

Maniaczka widzi uciekającą Fluttershy

W końcu Maniaczka paraliżuje kucyki swoim lakierem do włosów. Następnie bierze je do niewoli. Nie unieruchamia jednak Spike'a, gdyż uważa, że to marnowanie jej broni. On tymczasem uznaje, że jest bezużyteczny.

S04E06 Mane-iac z kulą.png

Elektro-Glob

Maniaczka używa Elektro-Globu do zasilania swojej maszyny zagłady, która sprawi, że wszystkie kucyki będą miały grzywy podobnie do jej włosów. Kiedy ona naprawia maszynę, Spike ratuje swoje przyjaciółki. Fluttershy/Saddle Rager jednak nie chce walczyć i idzie do wyjścia. Spike próbuje ją przekonać, by została, wtedy Maniaczka celuje w nią swoją maszyną. Przeszkadza jej jednak świetlik. By pozbyć się problemu, Maniaczka bezceremonialnie go uderza. Fluttershy sprawdza, czy nic mu się nie stało, po czym z rosnącym gniewem mówi Maniaczce, co o niej myśli. Ze złości rośnie i zaczyna walczyć z Maniaczką. W trakcie konfrontacji pozbywa się jej broni.

W wyniku uderzenia przez własną broń grzywa Maniaczki rośnie i wychodzi poza kontrolę, w końcu zamknięta zostaje w swoistym kaftanie bezpieczeństwa, a Mane 6 może wrócić do domu.

Galeria

S04E06 Niemożliwe, Fluttershy na mnie krzyczy...png

Przypisy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki