FANDOM

Ma Hooffield — podstarzały ziemski kucyk, klacz, głowa rodziny Hooffield. Po raz pierwszy pojawia się w odcinku "Hooffieldowie – McColtsi".

Wygląd

Ma Hooffield jest klaczą o jasnobrązowej sierści, brązowych brwiach oraz włosach w kolorach bladego żółtego i bladego brązowego. Jej oczy są ciemnoniebieskie. Nosi jasnoniebieską bluzkę z podwiniętymi rękawami, ciemnoniebieską kamizelkę oraz czerwoną chustkę na szyi. Posiada dwa, pożółkłe wystające zęby.

Charakter

Klacz jest przywiązana do swojej rodziny. W walce z McColtsami jest bardzo zawzięta i podstępna. Gdy jednak rodziny się pogodziły, potrafiła przeprosić klan McColt i zachowywać się przyjaźnie.

Przedstawienie w serii

Ma Hooffield występuje w odcinku "Hooffieldowie – McColtsi" gdzie dowodzi swoją rodziną Hooffieldów w bardzo długim sporze z McColtsami, którym przewodzi Big Daddy McColt. Żadna z rodzin nie pamięta o co tak naprawdę się kłócą, ale nie chcą przestać walczyć ze sobą, ponieważ każda ze stron poniosła szkody od przeciwników. Twilight Sparkle i Fluttershy zostają wysłane przez znaczkową mapę na pomoc klanom. Mimo wszelkich prób zrozumienia i załagodzenia konfliktu, klacze odnoszą porażkę, a spór zaostrza się. Ostatecznie Fluttershy opowiada historię ich rodzin. Jak to Grub Hooffield i Piles McColt chcieli założyć osadę, pokłócili się i zapoczątkowali kłótnię. Uświadamia też jak wiele szkód odniosła okoliczna przyroda i zwierzęta przez ten spór. Oba klany rozumieją teraz, że nie sensu ze sobą walczyć i niszczyć siebie oraz swoje otoczenie, więc godzą się ze sobą i współpracują w odnowieniu zniszczonego terenu.

Galeria

S05E23 Ma przedstawia się klaczom

Więcej z Fandomu

Losowa wiki