Fandom

MLPW

Limestone Pie

1161stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Limestone Pie (z ang. limestone - wapień, pie - ciasto) — ziemski kucyk, najstarsza siostra z rodzeństwa Pie, pracuje i mieszka na farmie kamieni wraz z rodzicami.

Swój debiut bohaterka ma w odcinku "Z kronik Znaczkowej Ligi", gdzie jest jeszcze w wieku źrebięcym. Następnie pojawiła się w odcinku "Wspólne Święta", jako dorosła klacz.

Wygląd

Limestone Pie jest szaro-niebieskim kucykiem ziemskim. Posiada zaczesaną na bok grzywę z irokezem z tyłu o jasnoszarej barwie. Jej tęczówki mają odcień limonki. Znaczek bohaterki przedstawia przeciętą, zieloną limonkę nad dwoma białymi kamieniami. Gdy była młodsza, jej grzywa była całkowicie prosta, a jej oczy żółte.

Ma unikalny design włosów i oczu.

Przedstawienie w serii

Limestone zadebiutowała w odcinku "Z kronik Znaczkowej Ligi". Pojawia się ona w retrospekcji Pinkie Pie, podczas wspomnień o wspólnej, siostrzanej pracy na rodzinnej farmie kamieni. Praca polegała głównie na całodniowej zbiórce kamieni, w czasie której panowała całkowita cisza. Tego samego dnia bawiła się na pierwszej zorganizowanej przez Pinkie imprezie.

Większą role bohaterka odgrywa w odcinku "Wspólne Święta", kiedy to Rodzina Apple spędza z jej rodziną Wigilie Serdeczności. W momencie pierwszego spotkania z Apple, klacz zachowuje się bardzo gruboskórnie. Podczas krótkiej rozmowy z Apple Bloom, kucyk wręcz krzycząc wyjaśnia jasno, jakie według niej panują zasady na Farmie Kamieni. Każe trzymać się z daleka od niej, kopalni oraz jej wyjątkowego kamienia. Po zmianie świątecznej dekoracji przez Applejack, bohaterka dość krytycznie wyraża się o tym. Również jest zła na rodzinę Apple, z powodu wyrządzonych późniejszych szkód oraz zepchnięcie wyjątkowego głazu na sam dół kopalni. Jednakże ostatecznie pogodziła się z nimi.

Charakter

Limestone jest agresywna, arogancka i władcza.Zapewne dlatego że jest ona najstarsza i dziedziczy w spadku farmę kamieni pewnie wykorzystuje lub wykorzystywała ten fakt, aby wywalczać własne miejsce przy stole lub ten spadek jest efektem jej polityki wobec rodziców. Nie można jej nazwać miłą czy ufną wobec obcych.

Ciekawostki

  • Bohaterka miała trzy różne kolory tęczówek: w „Z kronik Znaczkowej Ligi,” ma raz złoty, później lazurowy, a w odcinku „Wspólne Święta barwę limonki.”
  • Z zachowania przypomina Brawurkę, jedną z postaci kreskówki Atomówki.
  • W odcinku „Z kronik Znaczkowej Ligi” były pokazane tylko Marble i Limestone jako siostry Pinkie Pie, lecz w odcinku „Honor Pinkie” na jednym ze zdjęć podczas piosenki Pinkie's Lament została ukazana trzecia siostra, Maud Pie.
  • Wszystkie trzy siostry Pinkie dubbinguje w oryginale Ingrid Nilson.

Cytaty

Patrz prosto w oczy Limestone Pie. Mama i tato mają tę farmę, ale to ja tu rządzę. Podpadnij mi a...
— „Wspólne Święta

Galeria

S05E20 Limestone rozmawia z Apple Bloom.png

Przypisy

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Limestone Pie

Więcej w Fandom

Losowa wiki