FANDOM

Limestone Pie (z ang. limestone - wapień, pie - ciasto) — ziemski kucyk, siostra Pinkie Pie, Marble Pie i Maud Pie, wtym najstarsza z nich. Pracuje i mieszka na farmie kamieni wraz z rodzicami.

Swój debiut bohaterka ma w odcinku "Z kronik Znaczkowej Ligi", gdzie jest jeszcze w wieku źrebięcym. Następnie pojawiła się w odcinku "Wspólne Święta", jako dorosła klacz.

Wygląd

Limestone Pie jest szaro-niebieskim kucykiem ziemskim. Posiada zaczesaną na bok grzywę z irokezem z tyłu o jasnoszarej barwie. Jej tęczówki mają odcień limonki. Znaczek bohaterki przedstawia przeciętą, zieloną limonkę nad dwoma białymi kamieniami. Gdy była młodsza, jej grzywa była całkowicie prosta, a jej oczy żółte.

Ma unikalny design włosów i oczu.

Przedstawienie w serii

Limestone zadebiutowała w odcinku "Z kronik Znaczkowej Ligi". Pojawia się ona w retrospekcji Pinkie Pie, podczas wspomnień o wspólnej, siostrzanej pracy na rodzinnej farmie kamieni. Praca polegała głównie na całodniowej zbiórce kamieni, w czasie której panowała całkowita cisza. Tego samego dnia bawiła się na pierwszej zorganizowanej przez Pinkie imprezie.

Większą role bohaterka odgrywa w odcinku "Wspólne Święta", kiedy to Rodzina Apple spędza z jej rodziną Wigilię Serdeczności. W momencie pierwszego spotkania z Apple, klacz zachowuje się bardzo gruboskórnie. Podczas krótkiej rozmowy z Apple Bloom, kucyk wręcz krzycząc wyjaśnia jasno, jakie według niej panują zasady na Farmie Kamieni. Każe trzymać się z daleka od niej, kopalni oraz jej wyjątkowego kamienia. Po zmianie świątecznej dekoracji przez Applejack, bohaterka dość krytycznie wyraża się o tym. Również jest zła na rodzinę Apple, z powodu wyrządzonych późniejszych szkód oraz zepchnięcie wyjątkowego głazu na sam dół kopalni. Jednakże ostatecznie pogodziła się z nimi.

Limestone występuje krótko na początku odcinka "Rock Solid Friendship", gdzie wraz z całą rodziną towarzyszy swojej siostrze Maud na jej uroczystym zakończeniu studiów doktoranckich.

Charakter

Limestone jest agresywna, arogancka i władcza. Zapewne dlatego, że jest ona najstarsza i dziedziczy w spadku farmę kamieni, pewnie wykorzystuje lub wykorzystywała ten fakt, aby wywalczać własne miejsce przy stole lub ten spadek jest efektem jej polityki wobec rodziców. Nie można jej nazwać miłą czy ufną wobec obcych.

Ciekawostki

  • Bohaterka miała trzy różne kolory tęczówek: w „Z kronik Znaczkowej Ligi,” ma raz złoty, później lazurowy, a w odcinku „Wspólne Święta" barwę limonki.
  • Z zachowania przypomina Brawurkę, jedną z postaci kreskówki "Atomówki".
  • W odcinku „Z kronik Znaczkowej Ligi” były pokazane tylko Marble i Limestone jako siostry Pinkie Pie, lecz w odcinku „Honor Pinkie” na jednym ze zdjęć podczas piosenki "Pinkie's Lament" została ukazana trzecia siostra, Maud Pie.
  • Wszystkie trzy siostry Pinkie dubbinguje w oryginale Ingrid Nilson.
  • Jest pierwszą córką w rodzinie Pie.
  • Limestone można niekiedy potraktować jak szkolnego łobuza, ale wcale nie jest tak zła jak z pozoru może się to wydawać.

Cytaty

Galeria

S05E20 Limestone rozmawia z Apple Bloom

Przypisy

Kucyki w wieku szkolnym Coconut CreamChipcutterCozy GlowDiamond TiaraSilver SpoonTwistSnipsSnailsPipsqueakFeatherweightRumbleZipporwhillTender TapsToola RoolaPetunia Paleo
Młoda szóstka/
(Young Six)
SilverstreamSmolderOcelkaGallusSandbarYona
Pozostałe kucyki
(ziemskie kucyki)
Pozostałe kucyki
(pegazy)

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Limestone Pie