FANDOM

Lemon Hearts (z ang. lemon - cytryna i hearts - serca) — jednorożec, postać epizodyczna, mieszka w Canterlocie. Swoje role mówione miała w odcinkach "W zielonym ci nie do twarzy", "Lekcja stanowczości" oraz "Kopę lat!".

Wygląd

Lemon Hearts jest jednorożcem o jaskrawo cytrynowej sierści. Ma kręconą grzywę i ogon w dwóch odcieniach niebieskiego, oraz ciemno malinowe oczy. Jej znaczek to trzy serca: dwa niebieskie i jedno zielone. Design dzieli z Twinkleshine, a wygląd ogona ze Sweetie Belle.

W niektórych scenach, jej oczy zmieniają kształt na bardziej podobny do Rarity, widać, że ma wtedy je koloru niebieskiego.

Przedstawienie w serii

Lemon Hearts jest kucykiem tła, pojawia się więc w wielu odcinkach. Często, w scenach z biegiem, jej oczy zmieniają kształt i są bardziej podobne do oczu Rarity.[1][2][3] Pierwszy raz pojawiła się w "Przyjaźń to magia, część 1", w Canterlocie. Razem z Twinkleshine oraz Minuette zaprasza Twilight Sparkle na przyjęcie do Moondancer, jednak nic wtedy nie mówi. Później, w tym samym odcinku pojawia się na przyjęciu Pinkie Pie w bibliotece i razem z resztą gości krzyczy: "Niespodzianka!". Od tego czasu, regularnie widzimy ją w Ponyville.

W odcinku "Przyjaźń to magia, część 2", jest w ratuszu, przed obchodami uroczystości Święta Słońca, w "Biletomistrzyni" goni Twilight, by zdobyć jej dodatkowy bilet. W "Sezon na jabłka" rozchorowała się po zjedzeniu babeczek, a w "Pożegnanie Zimy" należała do ekipy od zwierząt.

Lemon Hearts in Luna Eclipsed

W kostiumie na Święto Koszmarów

Pierwszą kwestię w serialu, wypowiedziała w odcinku "W zielonym ci nie do twarzy". Na pokazie mody, który sabotowała Twilight, Lemon Hearts zażądała usunięcia Fluttershy ze sceny za obrazę światowej mody. Następną rolę mówioną miała dopiero w odcinku "Lekcja stanowczości", gdzie kupiła na targu wiśnię za dwa pieniążki.

W odcinku "Niezapomniany wieczór", pojawia się na Gali Galopu, w sekcji VIP-ów. W "Lekcja zerowa" uczestniczy w walce o zabawkę, a w "Luna odmieniona" przebrała się za mysz. Podczas odcinka "Wigilia Serdeczności" znów pojawia się w Canterlocie: najpierw, za kurtyną jako członkini ekipy od przygotowań, a potem na scenie, jako aktorka. Pojawiła się też w odcinku "Rainbow Falls", w którym została przedstawiona jako alikorn, a w dodatku bez znaczka. Pokazana jest na trybunach w odcinku Igrzyska w Equestrii.

W "Kopę lat!" Lemon Hearts jest ponownie przedstawiona jako jedna z dawnych przyjaciółek Twilight. Ona, Twinkleshine i Minuette spotykają się z Twilight w cukierni, gdzie alikorn przeprasza za porzucenie ich przyjaźni. Przyjaciółki śmieją się, lecz potem zapewniają Twilight, że i tak były przyzwyczajone do nagłego znikania z jej strony i nie są urażone. Lemon wtedy stwierdza, że świetnie jest mieć Twilight znów wśród nich. Następnie udają się do starego laboratorium, gdzie niegdyś wszystkie uczęszczały. We wspomnieniach Twilight, młoda Lemon Hearts wsadziła swoją głowę do zlewki i nie mogła jej potem zdjąć. Minuette i Twinkleshine, chcąc jej pomóc, biegały za nią po całej sali. Gdy Twilight pyta gdzie jest Moondancer, Twinkleshine zdradza jej miejsce zamieszkania, a Lemon proponuje się tam udać. Moondancer jednak odrzuca swoje dawne przyjaciółki. Jakiś czas później wszyscy zwabiają ją na przyjęcie tropem z książek. Wreszcie, gdy Moondancer wyznaje co ją boli i przyjmuje przeprosiny Twilight, Minuette, Twinkleshine i Lemon Hearts oferują jej swoją przyjaźń, a ona ją akceptuje.

Zabawki 

Mała figurka Lemon Hearts została wydana w ramach pierwszej fali tajemniczych paczek w listopadzie 2010 roku. Z tyłu na opakowaniu pisze, że Lemon Hearts „jest miła i kochająca”. Lemon Hearts ma swoją zabawkę w 12 serii saszetek. Jej neonowa figurka występuje w 8 fali blind bagów, a brokatowa w 10 fali blind bagów.

Oraz jej normalna wersja została wydana w wielkim zestawie z Nightmare Moon.

Cytaty

Ona przynosi wstyd światowej mody!
W zielonym ci nie do twarzy
Dam dwa pieniążki za te wiśnie.
Lekcja stanowczości

Przypisy

  1. Zdjęcie z odcinka "Biletomistrzyni"
  2. Zdjęcie z odcinka "Jesienna przyjaźń"
  3. Zdjęcie z odcinka "Lekcja zerowa" - jej oczy mają normalny kształt, ale zmieniły kolor

Galeria

S05E12 Twilight i dawne przyjaciółki uśmiechają się

Pozostałe kucyki
(ziemskie kucyki)
Pozostałe kucyki
(pegazy)

Przypisy