FANDOM

Księżniczka Platinum (z łac. platinum - platyna) — jednorożec. Jedna z postaci z przedstawienia wigilijnego w odcinku "Wigilia Serdeczności". Jej rolę grała Rarity. Wiadomo, że była córką króla jednorożców. Jest jednym z założycieli Equestrii.

Wygląd

Nie wiadomo jak Księżniczka Platinium wyglądała naprawdę. Wiemy jednak, że nosiła fioletową suknię z białymi podszewkami wyszywanymi kryształami również w kolorze sukni. Kołnierz był w tych samych kolorach, co piękny płaszcz. Tak samo korona.

Przedstawienie w serii

Zarówno jak Dowódcę Hurricane i Kanclerz Puddinghead, księżniczkę Platinum widzimy po raz pierwszy na zgromadzeniu. Księżniczka nie umiała dojść do porozumienia z władcami innych ras.

Zdenerwowana zachowaniem pegazów i kucyków ziemskich, oburzona wróciła do zamku. Wtedy wpadła na pewien pomysł. Poprosiła Wyrocznię, by wyruszyła z nią odkrywać nowe ziemie.

Już po paru minutach Księżniczka była cała zmarznięta i przemęczona. Mimo, że byli tylko kilka metrów zamku. Kiedy jednak dotarli do pięknego miejsca była wniebowzięta. Tyle drogocennych kamieni, klejnotów, szmaragdów. Lecz niestety dwoje innych przedstawicieli swoich ras także znalazło się w tym samym miejscu. Doszło do bitwy na śnieżki, a później do kłótni, co zapoczątkowało kolejną burzę śnieżną.

Kucyki musiały schować się do jaskini, ale niestety wszystkie razem. Kiedy ich pomocnice zaczęły tworzyć "małe państewka" robiąc linie na ziemi, doszło do kłótni o malutki kamyczek, przez co wszyscy troje zaczęli się wyzywać i zamarzli. W czasie, gdy władcy każdego rodu byli zamarznięci, ich poddane świetnie się bawiły. Na szczęście odmarzły, pogodziły się i podzieliły ziemią, którą nazwały Equestrią.

Osobowość

S02E11 Obrażona księżniczka Platinum

Platinum była zdania, że jednorożce są najlepszym rodem kucyków. Żadne "pegazy brutale" i ziemskie kucyki nie dorównywały jej zdaniem nawet w małym stopniu jednorożcom. Uważała, że rasa jednorożców jest od nich o wiele zdolniejsza i szykowniejsza. Platinum była dość marudną i nadwrażliwą władczynią. Nie przeszła przez łatwy do przekroczenia strumyk, mówiąc, że jej suknia jest warta więcej niż wszystkie księgi Wyroczni i zmusiła swoją doradczynię, by przeniosła ją przez malutki strumyczek.

Platinum uwielbiała drogocenne błyskotki i potrafiła znaleźć klejnoty zakopane w ziemi. To było jednym z powodów, dlaczego Księżniczka chciała zamieszkać w Equestrii (nazwanej wtedy przez nią Jednorożnią). Nie potrafiła jednak początkowo porozumieć się z innymi władcami, co doprowadziło do konfliktu nawet o tak trywialną rzecz jak kamień. W końcu jednak, dzięki działaniom doradczyń, udało jej się nawiązać wspólny język z innymi rasami.

Pozostałe kucyki
(ziemskie kucyki)
Pozostałe kucyki
(pegazy)

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Księżniczka Platinum

Więcej z Fandomu

Losowa wiki