FANDOM

Księżniczka Flurry Heart (z ang. flurry - poruszenie, heart - serce, dosł. poruszone serce) — alikorn, córka księżniczki Cadance i Shining Armora, bratanica Twilight Sparkle oraz wnuczka Night Light'a i Twilight Velvet .

Po raz pierwszy zostaje wspomniana, jako jeszcze nienarodzone źrebiątko księżniczki Cadance i Shining Armora w odcinku „Wielka tajemnica Pinkie”. Jej pełnoprawny debiut nastąpił w odcinku "Kryształowanie część 1".

Powstawanie

Wygląd

S06E02 Kryształowa Flurry Heart

Kryształowa Flurry

Flurry Heart jest alikornem i posiada unikalny design. Ma sierść o bardzo bladym odcieniu różu oraz kręconą grzywę w kolorze różowym przechodzącym w fiolet z cyjanowym pasemkiem. Posiada również jasno turkusowe oczy. Mała księżniczka wyróżnia się wyjątkowo dużymi skrzydłami i rogiem jak na jej wiek, co może być spowodowane tym, że jest alikornem. Skrzydła Flurry na końcówkach przechodzą w delikatny róź, co klaczka odziedziczyła po mamie, księżniczce Cadance. Kucyk nosi także turkusową pieluszkę.

Flurry w swojej kryształowej formie posiada taki sam design, lecz na jej głowie pojawia się żółta wstążka z różowo-niebieskim wisiorkiem, a jej sierść jest błyszcząca.

Umiejętności

W odcinku "Kryształowanie" widzimy, że choć Flurry jest bardzo mała, posiada dużą siłę magiczną nad którą nie potrafi jeszcze zapanować. Gdy klaczka kichnęła, przypadkowo wygenerowała potężną wiązkę magii ze swego rogu, która stworzyła kilka dużych dziur w ścianach pałacu, w którym mieszka. Ponadto, kucyk umie już latać mimo tego, że istnieją młode pegazy dużo starsze od Flurry, które wciąż nie mogą oderwać się od ziemi. Najlepszym przykładem jest Scootaloo.

Przedstawienie w serii

S06E02 Shining pociesza Cadance

Flurry Heart z rodzicami

Po raz pierwszy wątek dziecka księżniczki Cadance i Shining Armora, pojawia się w odcinku „Wielka tajemnica Pinkie”, gdzie dowiadujemy się o tym, że księżniczka Cadance spodziewa się dziecka.

Jej debiut nastąpił w w odcinku "Kryształowanie część 1". Gdy główne bohaterki przychodzą obejrzeć nowo narodzoną księżniczkę, Shining Armor na samym początku mówi Twilight, że spotkanie dziecka może być lekkim szokiem, jednak Twilight, pewna, że brat przesadza, wchodzi wraz z przyjaciółkami do pokoju małej księżniczki. Na początku każda z nich jest zauroczona dzieckiem, aż do momentu, w którym budzi się i rozkłada swoje bardzo duże skrzydła. Wtedy okazuje się także, że dziecko jest alikornem. Księżniczka pojawia się również w odcinku "Przemiana podmieńca", kiedy leży w kołysce unoszonej przez jej krysztalera. Flurry Heart jest też widoczna pod koniec odcinka "Stare sprawy, stare miejsca".

S07E03 Przytulas na zgodę

Flurry z ciocią Twilight

Flurry pojawia się również w sezonie siódmym w odcinku "A Flurry of Emotions". W epizodzie jej rodzice oddają klaczkę pod opiekę cioci - Twilight Sparkle. Robią tak ponieważ oni planują spotkać się ze starym przyjacielem Shining Armora - Spearheadem. Twilight jest pewna, że poradzi sobie z opieką nad bratanicą oraz odwiedzeniem chorych źrebaków w szpitalu. Gdy jednak Flurry dostaje zbyt mało uwagi od cioci, sytuacja wymyka się kilkakrotnie spod kontroli. Po sporym zamieszaniu w szpitalu, Twilight krzyczy na małą księżniczkę czym doprowadza ją do płaczu. Wkrótce jednak relacje między Twilight i Flurry naprawiają się i pozwalają im znów razem się bawić.

Zabawki

Figurka księżniczki Flurry Heart

Figurka z zestawu Explore Equestria Crystal Empire

Interaktywna zabawka Flurry Heart z serii Explore Equestria

Interaktywna zabawka z serii Explore Equestria

Przeźroczysta figurka siedzącej Flurry Heart z koroną na głowie będzie włączona w zestaw Explore Equestria Crystal Empire. Istnieje też interaktywna zabawka klaczki z serii Explore Equestria, która mówi oraz posiada świecący róg.

Ciekawostki

  • Po raz pierwszy jej imię pojawiło się 21 stycznia 2016 roku na niemieckiej stronie Hasbro Newsroom[1].
  • Jest drugim źrebakiem[2], który ma duże oczy po narodzeniu. Pierwszym jest Applejack, ale tylko na zdjęciu w akcie urodzenia.
  • Kiedy Jim Miller został zapytany o sens kolejnej księżniczki alikorna, odpowiedział, że nie jest jedyną osobą, która podejmuje decyzje i czasem wygrywa, a czasem nie[3].
  • Jest drugim kucykiem, który posiada dwukolorowe skrzydła. Pierwszym jest jej matka, księżniczka Cadance.
  • Jest pierwszym źrebakiem w historii Equestrii, który urodził się alikornem.
  • Jej ulubioną zabawką jest pluszowy ślimak, któremu Flurry sama dała imię Ślamik (oryg. Whammy). Pomaga on jej się uspokoić, gdy się czegoś boi lub się denerwuje. Gdy klaczka traci swego pluszowego przyjaciela, szybko wpada w panikę i stara się go znaleźć.

Galeria

S06E02 Flurry Heart na tle żółtego światła

Pozostałe kucyki
(ziemskie kucyki)
Pozostałe kucyki
(pegazy)

Przypisy

  1. Link do artykułu.
  2. Jeśli uważasz, że tu powinno być wpisane niemowlę, a nie źrebak zamień to.
  3. Post Jima Millera na Twitterze

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Księżniczka Flurry Heart

  • Znaczek flurry

    22 wiadomości
    • Możliwe jest , że Flurry gdy dorośnie i nie dostanie swojego znaczka to raczej zwróci się do Znaczkowej Ligi i powstanie o tym odcinek . ...
    • Tak na przyszłość - patrz na daty publikacji ostatnich postów w watkach i nie rób niepotrzebnych odkopów. Zamykam.
  • Mamy Flurry, co ze Skylą?

    8 wiadomości
    • Super Sweetie napisał(a):Dobrze że Skyla przepadła miała nieładne zestawienie kolorystyczne że tak powiem, a czy pojawi się w serialu...
    • Jeszcze była mała klaczka lily jej też nie dali

Więcej z Fandomu

Losowa wiki