Fandom

MLPW

Książę Rutherford

1175stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Książę Rutherford — postać pojawiająca się po raz pierwszy w odcinku "Ale impreza!". Pełni tam ważną rolę. Jest księciem Yakyakistanu, krainy, w której mieszkają jaki.

Wygląd

Książę Rutherford ma bardzo gęste i puszyste futro w trzech odcieniach brązu. Choć jego oczy są zwykle zasłonięte przez futro, kilka razy je odsłonił i widać było, że są one koloru jasnozielonego. Jego nos i kopyta są czarne. Ma on duże, zakrzywione, szare rogi na których nosi złote pierścienie. Nogi jaka są małe i posiadają złote ozdoby. Książę nosi na grzbiecie szatę w kolorach turkusowym i złotym, ma ona także kilka małych frędzli. Jak nosi złote kolczyki z dzwoneczkami, a na jego ogonie jest złota ozdoba. Również na jego futrze zwisającym z szyi przypominającym brodę widnieje złoty pierścień. Na głowie nosi czarną koronę z żółto-turkusowymi trójkątami.

Charakter

Jak wydaje się być bardzo oschły poprzez częste unoszenie głosu na innych oraz stanowczy ton. Jest on jednak wrażliwy na muzykę, ponieważ wzrusza go, a także na małe zwierzęta, gdyż uważa je za urocze. Jest jednak, tak samo jak inne jaki, perfekcjonistą. Gdy odwiedza Ponyville, by zaprzyjaźnić się z kucykami, wszystko co nie jest dokładnie tak jak z Yakyakistanu doszczętnie niszczy, przez co okazuje też porywczość i brutalność.

Przedstawienie w serii

Książę Rutherford ma swój debiut w odcinku "Ale impreza!", gdzie przyjeżdża do Ponyville wraz z swoją towarzyszących mu jaków, by zawrzeć pokój i zaprzyjaźnić się z kucykami na tysiąc księżyców. Mieszkańcy miasteczka starali się zrobić wszystko, by jaki czuły się w Equestrii jak w domu. Niestety nic nie jest takie samo jak z Yakyakistanu: potrawy, łóżka na czas noclegu na farmie Sweet Apple, które mają nieodpowiednie siano, ciasto według przepisu jaków, do którego kucyki dodały zbyt dużo ekstraktu z wanilii, zwierzęta które nie posiadają rogów aż w końcu po muzykę której Spike nie grał naprawdę, tylko była ona odtwarzana jak z pozytywki. Zdenerwowany książę Rutherford razem z dwójką jaków wypowiadają wojnę kucykom. Ostatnią szansą na uspokojenie jaków była imprezka, za którą była odpowiedzialna Pinkie Pie. Z powodu perfekcjonizmu i wybredności jaków, postanawia wybrać się do Yakyakistanu, po inspiracje na przyjęcie. Niestety, choć dociera tam z pomocą Cherry Jubilee, Księżniczki Cadance oraz kilku innych kucyków, w wyniku przypadku wraca szybko do Ponyville. Jednak tam wreszcie wpada na pomysł z jakiej strony pokazać jakom Equestrię. Tymczasem jaki chcą szybko wrócić pociągiem do Yakyakistanu, lecz tory są zablokowane przez stada owiec. Pinkie zaprasza przybyszy na imprezkę, na której oni bawią się świetnie. Potem tłumaczy, że największym atutem Equestrii są jej mieszkańcy, czyli w większości kucyki. Opowiada im, jak bardzo są one miłe i pomocne oraz to powinno pomóc jakom poczuć się tu jak w domu. Jaki ostatecznie godzą się z kucykami i zaprzyjaźniają na tysiąc księżyców. Na koniec Książę Rutherford bardzo mocno przytula Pinkie Pie w podziękowaniu za lekcję przyjaźni i wspaniałą imprezkę.

Ciekawostki

  • Rutherford to nazwa jednego z pierwiastków chemicznych.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki