FANDOM

Kanclerz Puddinghead (z ang. pudding - budyń, head - głowa, dosłownie: Budyniowa Głowa) — ziemski kucyk, postać grana przez Pinkie Pie w odcinku "Wigilia Serdeczności", jest to postać historyczna w dziejach kucyków. Kanclerz kucyków ziemskich. Jedna z założycieli Equestrii. Jej sługą jest Doradca.

Wygląd

Nie wiemy, jak Kanclerz wyglądała naprawdę, jednak wiemy jak się ubierała. Nosiła ona brązowo-żółtą suknię z różowymi, krótkimi rękawkami. Jej suknia na czubku pleców była przywiązana dużą, różową kokardą. Na szyi miała wielki, biały kołnierz. Na głowie nosiła śmieszny kapelusz, w kształcie budyniu czekoladowego w jasnoniebieskiej misce.

Przedstawienie w serii

Kanclerz po raz pierwszy pojawia się na naradzie. Widać tam, że ma problemy z koncentracją, gdyż momentami sama nie wie co mówi. To ona oskarża o wywołanie burzy śnieżnej pegazy jako pierwsza. Następnie nie potrafi znaleźć wyjścia z kryzysu.

W rozmowie z doradcą wykazuje się niekonwencjonalnym tokiem myślenia, choć doradczyni jest dość sceptycznie nastawiona do jej pomysłów.

W poszukiwaniu nowego domu, kanclerz ma problemy z orientacją przestrzenną i posługiwaniem się mapą. Ma jednak wysokie mniemanie o sobie, gdyż twierdzi, że bez niej kucyki ziemskie by nie przetrwały.

Po dotarciu do wymarzonej krainy wykazuje się sporym poczuciem humoru i skłonnością to zabawy, gdyż zaczyna bitwę na śnieżki.

W jaskini w błyskotliwy sposób wykorzystuje spór między Hurricane, a Platinum, by zdobyć kamień, który jednak nie jest jej potrzebny. Kłótnie doprowadzają do tego, że zamarza, lecz później dzięki doradcom ona i jej rywale pogodzili się i postanowili żyć razem w Equestrii.

Cytaty

Doradca: Nie prościej byłoby wejść drzwiami, pani kanclerz?
Kanclerz: Może tobie doradco, lecz ja jestem kanclerzem. Zostałam wybrana, ponieważ potrafię myśleć nietuzinkowo, to znaczy, za drzwi może służyć mi i komin. Umiałabyś wymyślić coś takiego?
Kanclerz: Dla wszystkich kucyków ziemskich nadaję temu miejscu nazwę... Ziemiokraj!
Doradca: A może... ziemia
Kanclerz: Ziemia! Gratuluję sobie wymyślenia tak świetnej nazwy.
Przywódcy: Znalazłyśmy nowy dom!
Pozostałe kucyki
(ziemskie kucyki)
Pozostałe kucyki
(pegazy)

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Kanclerz Puddinghead

Więcej z Fandomu

Losowa wiki