Fandom

MLPW

Junebug

1205stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Junebug (z ang. dosł. - June bug - czerwcowy owad, ale także rodzaj amerykańskich chrząszczy) — ziemski kucyk, postać epizodyczna. Pojawia się wyłącznie w odcinku "Tajemnica nadmiaru".

Wygląd

Junebug ma bladożółtą sierść, pomarańczową grzywę i zielone oczy. Jej znaczek jest nieznany. Wygląda podobnie jak Caramel Apple i ma podobny do niej design (a ponieważ ta wygląda podobnie jak Golden Harvest, Junebug jest podobna również do niej).

Wystąpienia

Junebug pojawia się tylko w odcinku "Tajemnica nadmiaru", gdzie Spike wymusza na niej prezent. Ona życzy mu wszystkiego najlepszego, a Spike jest zdziwiony i pyta się, czy nic mu nie podaruje. Junebug odpowiada, że ona nic nie ma. Tymczasem Spike'owi przyszły do głowy kwiatki. Na szczęście w porę przybyła Twilight i przeprosiła Junebug, za zachowanie Spike'a. Lecz klacz po raz drugi życzy mu wszystkiego najlepszego.

Zabawki

Junebug wystąpiła w 5 fali blind bagów pod numerem 4, a także w 10 fali pod numerem 17. Niestety jej figurka znacznie różni się od tej z serialu.

Junebug Blind Bag.jpg

Figurka Junebug

Figurka ma blond grzywę oraz ogon i różową sierść, jest jednorożcem. Jej znaczek to owad. Ma design Rarity. Na jej karcie jest napisane, że uwielbia wakacje. 

Galeria

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Junebug

Więcej z Fandomu

Losowa wiki