Fandom

MLPW

Joe

1175stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Joe (także Donut Joe, Pączkowy Joe, z ang. donut - pączek) — jednorożec, piekarz w Canterlocie. Dawny znajomy Twilight Sparkle.

Wygląd

Joe jest wysokim, beżowym jednorożcem. Jego grzywa i ogon są jasnobrązowe i dosyć krótkie, a oczy mają ciemnozielony kolor. Znaczek ogiera to pączek z różowym lukrem posypany kolorową posypką. Joe ma unikalny design.

Wystąpienia

Joe występuje w serialu trzykrotnie - pierwszy raz w odcinku "Niezapomniany wieczór", gdzie prowadził ciastkarnię w Canterlocie.

Ponowne wystąpienie jednorożec zaliczył w epizodzie "Zagadka w Ekspresie Przyjaźni". Był jednym z uczestników konkursu na najlepszy deser. Jego dziełem było Miasto Racuchów, czyli miasteczko zbudowane z racuchów z posypką. Gdy Pinkie Pie oskarżyła go o zjedzenie Marcepan Mascarpone i Masy Cukrowej przedstawiła go jako Kuc. James Kuc., czyli tajnego agenta w stylu Jamesa Bonda. Potem, gdy Pinkie opowiada o dziełach innych piekarzy, zjada eklerki Gustave Le Granda, a jego Miasto Racuchów zostaje zjedzone przez Mulię Mild. Jednak pomimo to, dzięki pomysłowości Pinkie Pie, udaje się połączyć resztki prac cukierników z tortem i wygrywają konkurs na najlepszy deser.

Po raz kolejny wystąpił w odcinku "Tylko dla pomocników", w którym sprzedawał swoje słodycze w pociągu do Kryształowego Królestwa. Gdy jego wózek z łakociami ulega zniszczeniu przez zwierzaki, Spike daje mu jeden ze swoich kryształów jako rekompensatę.

Gry

Jest jedną z postaci aplikacji MLP na platformy mobilne.

Galeria

S02E24 Miasto racuchów.png

Więcej z Fandomu

Losowa wiki