Fandom

MLPW

Jet Set i Upper Crust

1161stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Jet Set i Upper Crust - to para zamieszkująca Canterlot. Po raz pierwszy występują w odcinku "Gwiazda Salonów".

Wygląd

Jet Set to szary jednorożec z czarną grzywą i ogonem oraz niebieskimi oczami. Nosi okulary bez oprawek. Kiedy krytykuje wraz z partnerką kapelusz Rarity, widzimy go w zielono-białym stroju. Znaczek Jet Seta to prawdopodobnie trzy białe samoloty (widać go przez chwilkę, gdy krytykuje on strój Twilight podczas Garden Party).

Upper Crust to także jednorożec. Posiada jasnożółtą sierść, fioletowo-białą grzywę i ogon oraz ciemnofioletowe oczy. Nosi różowe kolczyki i turkusowy naszyjnik. Jej znaczkiem są prawdopodobnie liście burbońskie (znaczek widać w 15:09). W odcinku "Fiku-miku w butiku" widzimy jednak trzy symbole dolara jako jej znaczek. Tak jak Jet Set ma różowo-biały strój. Posiadają unikatowe designy.

Przedstawienie w serii

W odcinku "Gwiazda salonów", Upper Crust wraz z partnerem, spacerując po ulicach Canterlotu, zauważa kapelusz Rarity. Na początku go chwalą, lecz gdy dowiadują się, że Rarity pochodzi z Ponyville, odchodzą, najwidoczniej zdegustowani.

Później widząc jak Rarity wchodzi razem z Fancypantsem do strefy dla VIP-ów są zszokowani. Następnie zapraszają ją na przyjęcie. W odcinku "Wigilia Serdeczności" widać ich na ulicy Canterlotu, jako kucyki tła.

W odcinku "Fiku-miku w butiku" pojawiają się na otwarciu butiku Rarity. Upper Crust jest jedną z klientek. Kupuje tam suknię księżniczki promowaną przez Sassy Sadless.

Ciekawostki

Oboje pojawiają się w aplikacji MLP na platformy mobilne.

Galeria

201px-Upper Crust Jet Set.png

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Jet Set i Upper Crust

Więcej w Fandom

Losowa wiki