Fandom

MLPW

Hondo Flanks i Cookie Crumbles

1166stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Hondo Flanks (z ang. boki z Hondo[1]; również Magnum, z łac. wielkie) i Cookie Crumbles (z ang. ciastko się kruszy) — rodzice Rarity i Sweetie Belle, którzy pojawiają się w odcinku "Siostrzany sojusz". Imiona pochodzą z gry karcianej My Little Pony. Imię Magnum znaleźć można też w grze Gameloftu.

Wygląd

Hondo Flanks

Hondo Flanks to jednorożec, co widać w odcinku "Inspiracja, manifestacja". Ma szarobiałą sierść, szare kopytka oraz brązową grzywę, ogon, wąsy i brwi. Ma niebieskie oczy, a jego znaczek to trzy piłki do futbolu amerykańskiego. Oprócz kapelusza, jego atrybutem jest granatowa hawajska koszula z białym kołnierzykiem i w biało-niebiesko-żółte kwiaty.

Cookie Crumbles

Cookie Crumbles to jednorożec o niebieskich oczach, różowej sierści i wysoko upiętej grzywie o dwóch odcieniach fioletu, którą dodatkowo przyozdabia niebieskim dwukolorowym daszkiem. Nosi okrągłe, żółte kolczyki, białe spodnie i czerwoną bluzkę z białym kołnierzykiem i broszką w kształcie muszelki. Jej znaczek, przedstawiający trzy ciastka, w tym jedno nadgryzione: po raz pierwszy był pokazany w oficjalnym przewodniku po serialu - The Elements of Harmony Guidebook, a w serialu - w odcinku "Inspiracja, manifestacja".

Przedstawienie w serii

Cookie Crumbles i Hondo Flanks zostają wprowadzeni do serii w odcinku "Siostrzany sojusz", gdzie wyruszają na tygodniowe wakacje i zostawiają Sweetie Belle pod opieką Rarity. Wtedy wychodzi na jaw, gdzie przebywa Sweetie, kiedy nie jest w Butiku Karuzela. Rodzice siedzą w kuchni w domu Rarity i jedzą spalone śniadanie przygotowane przez Sweetie. Kiedy Rarity się budzi jest zaskoczona widząc ich u siebie, a jej mama mówi, że to ona dawała Sweetie Belle lekcje z gotowania i liczy, że na dniach wyjdą jej kucharskie znaczki. Okazuje się więc, że Cookie Crumbles nie ma zbyt wielkiego talentu kulinarnego, lub po prostu chciała zadowolić córkę.

Hondo pojawia się na ekranie w odcinku "Zgniłe jabłko", gdzie przed domem, siedzi na pomoście i łowi ryby w pobliskim stawie. Magnum i Pearl są widoczni bez ubrań w odcinku "Inspiracja, manifestacja".

Pojawiają się również przez moment na początku i pod koniec odcinka "Opowieść o serdeczności".

Ciekawostki

  • Hondo Flanks (jako Magnum) i Cookie Crumbles (jako Betty Bouffant) pojawili się w grze MLP Gameloftu.
  • Magnum, który nosi hawajski strój prawdopodobnie pochodzi od serialu o tym samym tytule, który rozgrywa się na Hawajach. Thomas Magnum - główny bohater też nosi hawajską koszulę i wąsy.

Gry

W grze MLP na platformy mobilne Hondo tak jak w fandomie nazywa się Magnum, a Cookie - Betty Boufant.

Galeria

Pearl i Magnum - Galeria.png

Przypisy

  1. W Rio Hondo w Teksasie istnieje drużyna futbolu amerykańskiego Rio Hondo Bobcats.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Hondo Flanks i Cookie Crumbles

  • imię

    3 wiadomości
    • komu
    • Pearl mogła mieć na imie Violet Pearl

Więcej z Fandomu

Losowa wiki