FANDOM

Hayseed Rzepa (ang. Hayseed Turnip Truck, hayseed - niezbyt inteligentny/kulturalny, turnip - rzepa) — ziemski kucyk, postać epizodyczna, członek rodziny Apple.

Wygląd

Hayseed ma lekko pobrudzoną sierść w kolorze jasnego beżu oraz grzywę w dwóch odcieniach brązu. Jego oczy również są brązowe. Znaczek przedstawia trzy rzepy. Nosi ubranie robocze i czapkę z daszkiem ze wzorkiem rzepy oraz ma dwa charakterystyczne, wystające zęby

Przedstawienie w serii

W odcinku "Gwiazda salonów" Hayseed staje się przyczyną kompromitacji Rarity w środowisku high-life'u Canterlotu. Kuc zwisał z dachu, myjąc okna jednej z posesji. Gdy zauważył zbliżającą się Rarity, postanowił ją przywitać. Jednorożec próbowała udawać, że go nie zna, gdyż obawiała się, że znajomości z przedstawicielami niższych sfer społecznych mogą wpłynąć na spadek jej prestiżu. Niestety, Hayseed nie jest tego świadom i wyjawia, że poznali się na potańcówce w Ponyville. Wtedy Rarity rezygnuje z oszukiwania towarzyszy spaceru i niechętnie pyta go, jak się ma. Niestety, jej wcześniejsze obawy okazują się słuszne - Jet Set i Upper Crust są zniesmaczeni Hayseedem Rzepą i tym, że Rarity pochodzi z Ponyville, zaś jej kapelusz uznają za wsiowy. Co gorsza, Hayseed opowiada im, że jednorożec jest najzdolniejszą krawcową w mieście, co dodatkowo podważa jej opinię projektantki światowego formatu. Jet i jego żona odchodzą, a Hayseed się z nimi żegna mówiąc, że są miłymi koniskami.

Następny raz możemy go zobaczyć w odcinku "Zjazd rodziny Apple ", gdzie uczestniczy w zjeździe rodzinnym. Dowiadujemy się, że jest on członkiem rodziny Apple, jednym z nielicznych, których znaczek nie jest związany z jabłkami. Widzimy go również wychodzącego z pociągu w odcinku Proste życie. Natomiast w odcinku Targi wymiany możemy go widzieć chodzącego po jarmarku.

Galeria

Rarity freaked S2E9

Pozostałe kucyki
(ziemskie kucyki)
Pozostałe kucyki
(pegazy)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki