FANDOM

Nie potrzeba słów – ósmy odcinek siódmego sezonu oraz sto pięćdziesiąty pierwszy odcinek ogółem.

Opis

Kiedy okazuje się, że Big Macintosh znalazł swoją pierwszą miłość, Znaczkowa Liga obiecuje mu pomóc zdobyć serce Sugar Belle. Musi się jednak pośpieszyć, zanim Feather Bangs go wyprzedzi.[1]

Streszczenie

Big Macintosh znów przygotowuje się do wyjazdu, by zawieźć jabłka do dawnej wioski Starlight. Znaczkowa Liga decyduje się na akcję szpiegowską. Chowają się do wozu i z Big Mac'iem jadą do miasteczka. Okazuje się, że brat Apple Bloom jest zakochany w Sugar Belle. Ma on jednak konkurenta, Feather Bangs jest przystojnym ogierem, w którym kochają się trzy inne klacze. Liga postanawia pomóc zrozpaczonemu, czerwonemu ogierowi zdobyć serce Sugar. Pomysły młodych kucyków jednak okazują się złe. W walce na piosenkę Big Mac, Feather Bangs i Sugar Belle wpadają na blat fioletowej klaczy i zostaje on połamany. Czerwony ogier postanawia, iż zrobi nowy blat dla ukochanej. Kiedy Sugar Belle wchodzi do domu z początku się denerwuje, lecz gdy Big Macintosh odsłania prezent, od razu zmienia nastrój i nastawienie do niego. Sugar Belle wybiera Big Maca, a Feather prosi Ligę o rady dotyczące miłości, a one pomagają mu.

Galeria

S07E08 Big Mac odchodzi zawstydzony

Ciekawostki

  • Jest to drugi dotychczas odcinek, w którym nie wystąpiła (nawet w tle) żadna główna bohaterka ani Spike, który został jedynie wspomniany. Pierwszym takim odcinkiem był odcinek "Naznaczkowane".

Przypisy

  1. Majowy mini program telewizyjny od Discovery Family

Filmy pełnometrażowe My Little Pony: Film