Fandom

MLPW

Gummy

1161stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Gummy (z ang. lepki, lub też jest to zdrobnienie od słowa "dziąsło" ("gum"), ponieważ Gummy nie ma zębów) — mały, bezzębny aligatorek należący do Pinkie Pie. Pojawia się w różnych odcinkach, najczęściej przyssany do głowy swojej właścicielki, która nic nie czuje przez brak zębów Gummy'ego.

Wygląd

Gummy to mały, bezzębny aligator zielonego koloru. Jego podbrzusze jest jasnozielone. Jak każdy aligator ma na plecach małe kolce. Jego oczy są fioletowe.

Osobowość

Kiedy Gummy zostaje wprowadzony do serii w odcinku "Różowa intuicja", zachowuje się raczej dziwnie. Po tym jak Pinkie Pie wyciąga go z wanny i odkłada na podłogę, on od razu podchodzi do niej i zaczyna ją gryźć, nie ma jednak zębów, dlatego nie robi Pinkie krzywdy. Kucyk wydaje się być do tego tak przyzwyczajony, że nawet nie reaguje. 

Gummy.jpg
W odcinku "Samotna imprezka" Gummy pokazuje, że potrafi zachowywać się spokojnie, ale wciąż ma tendencję do gryzienia niektórych rzeczy, jak na przykład balonów, czy serpentyn. Jest aż do absurdu posłuszny w odcinku. Mimo bezpośredniej styczności z wybrykami swojej właścicielki, Gummy wydaje się nie mieć świadomości co się wokół niego dzieje - stoi i gapi się w przestrzeń z tym samym, niezmiennym wyrazem twarzy, chociaż w swoim pierwszym wystąpieniu, przez pewien moment wydawało się, że aligator zrobił coś na kształt uśmiechu. Na swoim przyjęciu urodzinowym "tańczy" w rytm muzyki, poruszając jedynie ogonem na boki. Używa również kłębku włóczki jako zabawki.

Pinkie zdaje się, że jej pupil jest dużo bardziej złożony i żywy, niż wydaje się być w rzeczywistości. Pod koniec odcinka "Samotna imprezka", Pinkie mówi, że Gummy "jest niepocieszony" ponieważ jego po-urodzinowa imprezka została "przerwana", ale u samego aligatorka nie widać żadnych zmian w zachowaniu, czy oznak smutku.

W odcinku „Ach, życie...” okazało się, że Gummy rzeczywiście ma bardzo głębokie, filozoficzne przemyślenia i mimo niepozornego wyglądu, jest bardzo inteligentnym stworzeniem.

Historia

S01E15 Pinkie wyciąga Gummy'ego z wanny.png
Gummy został wprowadzony do serialu w odcinku "Różowa intuicja", kiedy Pinkie Pie przyprowadziła Twilight do swojego domu, by przygotować dla niej kąpiel. Intuicja podpowiada jej, że w wannie siedzi aligator, więc ta szybko po niego nurkuje i wyciąga Gummy'ego. Twilight wyskakuje z wanny ze strachu, ale Pinkie wyjaśnia jej, że jej pupil nie ma zębów, a Gummy udowadnia swoją nieszkodliwość poprzez gryzienie Pinkie, bez skutku. Później Gummy pojawia się w "Samotna imprezka" i towarzyszy Pinkie podczas jej śpiewanego telegramu, który jest zaproszeniem na jego przyjęcie urodzinowe. Na imprezie Gummy "tańczy" machając swoim ogonem, siedzi w misce z ponczem i w wiadrze z jabłkami do wyławiana.
Pinkie and gummy.jpg

JA KOCHAM CIĘ BARDZIEJ!!!

Później, kiedy przyjaciółki odrzucają zaproszenie na imprezkę po-urodzinową, Gummy towarzyszy Pinkie w czasie całego "dochodzenia". Podczas przesłuchiwania Spike'a przytrzymuje go za ogon, by nie uciekł. Następnie Gummy uczestniczy w przyjęciu z wyimaginowanymi przyjaciółmi Pinkie, dopóki w Cukrowym Kąciku nie zjawia się Rainbow Dash i nie wyciąga Pinkie na imprezę niespodziankę. Dopiero tam Pinkie uświadamia sobie, że jej przyjaciółki jej nie opuściły i, że zapomniała o własnych urodzinach. Wtedy porzuca złość i świętuje z innymi także ze swoimi aligatorem. Gummy widziany jest jak gryzie jeden z urodzinowych balonów. Na koniec wszyscy postanawiają, że impreza urodzinowa Pinkie będzie też po-urodzinową imprezką Gummy'ego.

S03E11 Gummy doczepia się do nogi Spike'a.jpg

Gummy przyssany do nogi Spike"a

Gummy widziany jest również w odcinku "Konkurs pupili", gdzie razem ze swoją właścicielką uczestniczy w "Dniu Zabawy z Pupilkiem".

Wystąpił również w odcinku "Tylko dla pomocników", gdzie jest jednym z pupilów, którymi opiekował się Spike. Widać było jak rwie strony z książek Twilight.

Ponownie pojawił się w odcinku "Księżniczka Twilight Sparkle", w którym posłużył za pilnik do pazurów Discorda.

Widać go także w odcinku "Maud Pie" gdzie wita siostrę swojej właścicielki.

W odcinku "Skrzydlata wiedza" Gummy uczestniczy w przedstawieniu teatralnym w którym udaje ziemskiego kucyka.

W setnym epizodzie serii pojawia się w oknie jednego z domów, słyszymy jego osobisty monolog. Dokładniej głębokie przemyślenia o egzystencji kucyków i jego samego.

Wystąpienia

Sezon pierwszy
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
N N N N N N N N N N N N N N Y N N N N N N N N N Y N
Sezon drugi
N N N N N N Y N N N N N N N N N N N N N N N N N N N
Sezon trzeci
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
N N N N N N N N N N Y B Y
Sezon czwarty
N Y Y N N N N N N N N Y N B N N N Y N N Y N N N N N
Sezon piąty
N N N N N N N Y Y N Y N Y N N N N N Y N N N N N N N
Sezon szósty

Cytaty

Czym jest życie? Bezustannym poszukiwaniem znaczków? A czym jest znaczek, jeśli nie bezustannym ostrzeżeniem, że jesteśmy o krok od ataku bugbeara i odejścia w zapomnienie? Cóż pocznie aligator – bez celu, bez znaczków – którego przeznaczeniem jest utonięcie w rzece egzystencji w próżnię, w nieznane?
— „Ach, życie...

Zabawki

Jedna z kilku figurek przedstawiających Gummiego występuje w mini zestawie wraz z figurką Maud Pie.

Galeria

S04E12 Gummy w naturze.png

Więcej w Fandom

Losowa wiki