Fandom

MLPW

Goldie Delicious

1205stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Szukasz artykułu o podobnym tytule: Golden Delicious?

 Goldie Delicious  — starsza klacz, członkini rodziny Apple.

Wygląd

Goldie Delicious jest klaczą o sierści koloru złotego, jasnokremowej grzywie i jasnozielonych oczach. Ma też znaczek przedstawiający drzewo, na którym rosną złote jabłka. Jej ogon jest uczesany w kok. Na szyi klacz ma różowy kołnierzyk z białą koronką i niebieskim medalikiem na którym widnieje wizerunek kucyka.

Przedstawienie w serii

Goldie Delicious pojawia się w odcinku "Pinkie Apple Pie" jako kucyk świetnie znający genealogię rodziny Apple. Pinkie PieApplejackApple BloomBabcia Smith i Big Macintosh wybierają się do niej, aby sprawdzić, czy Pinkie jest z nimi spokrewniona. Dowiadujemy się, że Goldie mieszka dość daleko w małej, drewnianej chatce. Jest ona też wielką miłośniczką kotów, których ma całe mnóstwo, a także wielką bałaganiarą. W domu ma setki zakurzonych przedmiotów oraz obiad, który miała zjeść tydzień temu. Może to jednak świadczyć też o tym, iż starsza klacz jest bardzo sentymentalna i lubi gromadzić przedmioty mające jakąś historię. Występuje ona również w odcinku "Fluttershy ma głos" gdzie razem ze swymi kotami stoi jako kucyk tła. Goldie pojawia się też na jednym ze zdjęć w albumie Applejack w odcinku "Troszkę więcej magii".

Galeria

S04E09 Goldie się bardzo cieszy.png

Więcej z Fandomu

Losowa wiki