Fandom

MLPW

Gladmane

1175stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Gladmane — ogier, kucyk ziemski. Właściciel hotelu w Las Pegasus.

Wygląd

Gladmane jest wysokim kucykiem ziemskim o wrzosowej sierści, zielonych oczach i lśniącej, perłowej grzywie. Nosi purpurowy garnitur z ozdobnym kołnierzem, a także beżową koszulę i pomarańczową muszkę ozdobioną wzorem w monety. Czasem na na sobie również błyszczącą, niebieską pelerynę.

Charakter

Gladmane na początku wydaje się być miły i przyjacielski. Wszystkich gości swego hotelu traktuje jak najlepszych przyjaciół, ma również bardzo dobrą opinię wśród swych pracowników. Jednak tak naprawdę oszukuje ich dla własnego zysku, co prowadzi do kłótni i nieporozumień między kucykami.

Przedstawienie w serii

Kucyk pojawia się jedynie w odcinku "Wizyta w Las Pegasus". Jest on właścicielem hotelu, do którego przybywają Fluttershy i Applejack w ramach swej misji. Ogier sprawia wrażenie miłego i kulturalnego, jednak w rzeczywistości wykorzystuje swoich pracowników. Gdy klacze się o tym dowiadują, z pomocą Flima i Flama postanawiają się na nim zemścić. Kłamstwa Gladmane'a wychodzą na jaw, dlatego traci on cały swój biznes i wszystkich pracowników.

Galeria

S06E20 Gladmane mówi do mikrofonu.png

Więcej z Fandomu

Losowa wiki