Fandom

MLPW

Garble

1162strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Garble (z ang. Przekręt/Przekręcać) — smok. Mieszka w nieznanym lesie koło terenu wulkanicznego.

Wygląd

Garble ma oranżowe kolce, bordowe łuski, brzuch w kolorze kremowym, i żółte skrzydła.

Opis

Kiedy Spike dotarł na szczyt wulkanu, w którym mieszkają smoki, spotkał smoczych nastolatków i chciał się z nimi zaprzyjaźnić, ci jednak śmiali się, że Spike jest mały i nie ma skrzydeł i nazywali go pół-kucykiem oraz kucykiem w kostiumie smoka.

Garble postanowił poddać Spike'a wielu smoczym próbom:

  • Pierwsze było bekanie ogniem, które polega na tym, kto beknie najmocniej. Spike chciał spróbować, jednak beknął małym magicznym ogniem i wypluł zwój od Księżniczki Celestii. Kiedy Garble przeczytał ten zwój, on i jego kumple wyśmiali Spike'a, że koresponduje z "Wyfiokowaną księżniczką" (ang. "Namby pamby pony princess"), po czym wyrzucił zwój do lawy.
  • Drugim wyzwaniem było siłowanie się na ogony. Twilight i przyjaciółki w smoczym przebraniu postanowiły podjąć się tego wyzwania. Garble zdziwił się, że widzi "smoka", i pomyślał, że to kuzyn Kracza - dziwacznego smoka z ośmioma nogami i zezowatym spojrzeniu. Spike wygrywa wyzwanie ze "smokiem". Spike chciał się siłować z kimś jeszcze i wybór padł na smoka, który wydawał się być mały, lecz okazało się, że ma ogromny ogon najeżony kolcami i Spike przegrał walkę.
  • Trzecia próba polegała na tym, kto wejdzie na szczyt góry z klejnotów, strąci Garble'a i zostanie "władcą stada". Spike wszedł na szczyt, lecz zachwiał się i spadł.
S02E21 Garble droczy się z małym smokiem.png

Garble przyjmuje Spike'a do gangu

  • Czwartą próbą był skok do lawy, który polegał na tym kto zrobi wielki plusk. Spike skoczył, ale na brzuch. Garble był tym zachwycony i stwierdził, że nikt nie wykonał skoku na brzuch do lawy. Wtedy dopiero Garble zaakceptował Spike'a i mianował go "Nowicjuszem" i z tej okazji razem z jego kolegami urządzili smoczą imprezę. Garble powiedział, że Spike powinien zostać i dowiedzieć się co może robić jako smok, czego nie mógł zrobić w Ponyville.

Garble i jego kumple wyznaczają Spike'owi jako "Nowicjuszowi" misję. Mają ukraść jaja z gniazda feniksów. Plan Garble'a jest taki, że Spike ma odciągnąć uwagę rodziców, a Garble i jego kumple mają zabrać jaja. Gdy zobaczyli, że z jaj wykluły się pisklęta, to postanowili je zabrać, ale nie udało im się, ponieważ te uciekły. Gdy nastoletnie smoki ścigają pisklęta, niechcący strącają jajko z gniazda. Rodzice feniksa dowiadują się o napaści Garble'a i przybywają na ratunek swoim pisklętom. Ponieważ feniksy odlatują, Garble próbuje je zatrzymać, ale samiec feniksa zaatakował, a nastoletnie smoki uderzyły w drzewo.

Teenage Dragons.png

Garble i jego kumple

Kiedy rodzina feniksów odleciała, okazało się, że Spike trzyma jajko. Garble był pod wrażeniem i rozkazał Spike'owi rozbić je. Spike odmówił, co rozzłościło Garble'a i razem z jego kolegami otoczyli Spike'a, lecz w tym momencie Twilight Sparkle, Rainbow Dash i Rarity nadeszły z pomocą i zagroziły smokom, że ich skrzywdzą, jeśli ci spróbują zadać ból Spike'owi. Garble i jego przyjaciele wyśmiali ich gróźby i spytali Spike'a czy zna te kucyki i czy są jego przyjaciółkami. Spike dumnie odpowiedział, że tak i kazał mu się cofnąć. Gdy Spike i kucyki zaczęły uciekać, Garble zaczął ich gonić, co skończyło się uderzeniem w drzewo, gdy Twilight użyła magii teleportacji.

Galeria

300px-Garble reading Celestia's letter S2E21.png

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Garble

  • Co by było gdyby...

    11 wiadomości
    • Taka teoria nie jest niczym poparta, ale ok...
    • Ten serial ma uczyć dzieci, a jeżeli wszyscy się nawrócą, to dzieci się nauczą, że wszyscy mogą się zmienić co jest nie prawd...

Więcej w Fandom

Losowa wiki