FANDOM

Gabby (właść. Gabriela) — gryf, listonoszka w Griffonstone. Pojawia się w odcinku „Znaczków naszych wina”, gdzie prosi Znaczkową Ligę o pomoc w zdobyciu znaczka.

Przedstawienie w serii

Gabby była niegdyś jednym z nielicznych, a być może nawet jedynym, wesołym gryfem w Griffonstone. Roznosząc listy, starała się także roznosić radość, lecz na niewiele się to zdawało. Zaczynała odnosić wrażenie, że nie pasuje do tego miejsca, aż zobaczyła, jak Rainbow Dash i Pinkie Pie kończą swoją misję sukcesem i zasiewają w miasteczku pierwsze ziarenko przyjaźni. Gabby wnioskuje, iż ma to związek z wyjątkowymi znaczkami kucyków i zaczyna marzyć o zdobyciu takiego.

Gdy Gilda wysyła list do Rainbow Dash, nadarza się idealna okazja do odwiedzenia Ponyville i dowiedzenia się więcej. Wszyscy mieszkańcy polecają jej lokalne ekspertki w tej dziedzinie – Znaczkową Ligę. Choć nigdy wcześniej żaden gryf znaczka nie dostał, kucyki i tak próbują różnych sposobów, aby pomóc Gabby odnaleźć życiowe powołanie (nawet jeśli nie wiązałoby się to ze zdobyciem znaczka). Jak na ironię okazuje się ona niesamowicie wszechstronna, przez co nie można określić, czym powinna się zajmować. Gdy Liga przekazuje jej tę smutną wiadomość, Gabriela odlatuje z płaczem.

Po pewnym czasie przylatuje do klubu ze znaczkiem na boku. Kucyki są ucieszone i chcą jak najszybciej opowiedzieć o wszystkim Twilight Sparkle, jednak Gabby unika spotkania z nią. Liga zaczyna podejrzewać, że coś jest nie tak i gdy w wyniku małego wypadku Gabby ląduje w błocie, wychodzi na jaw, że znaczek był tylko namalowany. Przyznaje ona, że choć była zawiedziona brakiem znaczka, to zrobiła to głównie po to, aby nie sprawiać małym kucykom przykrości.

Scootaloo dostrzega w końcu, że prawdziwym talentem Gabby jest pomaganie innym. Posiadając tak podobne cele, trójka kucyków mianuje Gabrielę pierwszym gryfim członkiem Znaczkowej Ligi, a ta obiecuje szerzyć jej zasady w Griffonstone.

Charakter

Gabby to niezwykle optymistyczny i pełen energii gryf, skory do niesienia pomocy każdemu. Jeśli postawi sobie za cel coś, czego nikt przed nią nie dokonał, to gdy istnieje choć iskierka nadziei, będzie do niego dążyć. Łatwo się ekscytuje, przez co czasem może nie usłyszeć czegoś ważnego od innych. Tak nie znosi sprawiać zawodu, że potrafi dopuścić się oszustwa, jeśli prawda boli bardziej.

Ciekawostki

Galeria

S06E19 Zdobyłam znaczek!.png

Apple Bloom Babs Seed Scootaloo Sweetie Belle Gabby
Apple BloomBabs Seed Scootaloo Sweetie Belle Gabby
Resztę postaci zobaczysz tu: Galeria bohaterów
Pozostałe kucyki Pani BurmistrzBow Hothoof i Windy WhistlesBright Mac i Pear ButterBulk BicepsCheerileeCheese SandwichCherry JubileeClaudeCloudchaserCoco PommelDandy GrandeurDouble DiamondFeather BangsFilthy RichFlitterGizmoHard HatHondo Flanks i Cookie CrumblesInky RoseJet Set i Upper CrustJoeJunebugMoondancerPanna HarshwhinnyPanna PeachbottomNight GliderParty FavorSzeryf Srebrna GwiazdaSilver ShillKucyki spaStar Swirl BrodatyStellar EclipseSugar BelleSunburstTeddie SafariThunderlaneTree HuggerTroubleshoes ClydeNight Light i Twilight VelvetPan i Pani ShyDerpyCloud ChaserDr. StableDzielna DoGraceAmiraHaakimMane GodallNightjarNurse RedheartNurse SnowheartPan GreenhoovesQuicksilverToe-TapperTorch SongBill NeighPlay WriteFuzzy SlippersLauretteMinuetteTwinkleshineLemon HeartsLily LaceDJ Pon-3Doctor HoovesAmethyst StarBon BonLyra HeartstringsOctavia MelodySpearheadStarstreakStormy FlareSpoiled RichSunshine SmilesMoonlight RavenCayenneCitrus BlushNorth Point Strawberry SunrisePheiPlaid StripesRainbow StrikeWranglerZephyr BreezeZesty GourmandPan StripesSzafran Masala i Kolender KminekQuibble PantsVapor TrailSky StingerAngel Wings

Więcej z Fandomu

Losowa wiki