FANDOM

Siostrzana miłość – szósty odcinek siódmego sezonu oraz sto czterdziesty dziewiąty odcinek ogółem.

Streszczenie

Rarity wraz z Sassy Saddles pracują nad sezonem przejściowym w canterlockiej Karuzeli. Projektantka wykonała już wszystko, czym jej asystentka się zamartwiała. Rarity mówiąc, iż idzie skończyć suknię, znajduje zdjęcie ze Sweetie Belle i rozpłakuje się nad albumem ze wspólnymi zdjęciami. Znaczkowa Liga pomogła Chipcutterowi w odnalezieniu swojego talentu jakim jest rzeźbiarstwo. Kolejną ich klientką jest Zipporwhill, która utraciła starą więź ze swoim pupilem. Prosiła ich o pomoc z naprawieniem relacji. Przeszkadza im tylko jedna rzecz. Rarity przyjechała do Ponyville i wzięła ze sobą Sweetie Belle, by spędziły czas na atrakcjach, które młoda klaczka uwielbiała robić. Projektantka zdziwiona, że jej młodszej siostrze się to nie podoba i robi inne rzeczy. Pozostałe członkinie Znaczkowej Ligi nie radzą sobie z problemem. Z kolei to Sweetie Belle, której choć na chwilę udaje się uciec, radzi sobie z nim, wyjaśniając, iż każdy dorasta i nie da się z dorosłego zrobić dziecka. Nie można również oczekiwać, iż nastolatek będzie lubił to samo, co podobało mu się jako dziecko. Rarity widząc całe zajście mówi, że to prawda i zabiera siostrę na lody, które młodsza klaczka sama wybrała.

Przypisy

Galeria

S07E06 Zipporwhill próbuje zachęcić pieska do aportowania

Filmy pełnometrażowe My Little Pony: Film