FANDOM

Schronisko Fluttershy – piąty odcinek siódmego sezonu oraz sto czterdziesty ósmy odcinek ogółem.

Streszczenie

Angel w domu przechodzi tor parkourowy. Łapki mu się zsuwają, jest na dole, pod stertą książek.Fluttershy szuka bandaża do owiązania łapki, która spuchła jej pupilowi po wypadku. Udają się do doktor Fauny, lecz okazuje się, że drzwi są zamknięte. Ze środka dobiega głos zmęczonej weterynarki. Okazuje się, że ma w swojej klinice za dużo zwierząt. Fluttershy mówi, że pomoże, ma bowiem zamiar zbudować rezerwat, by zwierzęta mogły dojść do siebie. W domu pegazica prosi o pomoc przyjaciółki, które wspominają o swoich znajomych ekspertach w dziedzinach: budowy (Hard Hat), mody (Dandy Grandeur) i zaganiania zwierząt (Wrangler). Fluttershy opowiada im o swoich pomysłach, lecz oni mają swoje poglądy. Budowlańcy budują szpital, dekorator z Canterlotu robi pomarańczowe zasłony, gdzie prośba była o brązowe i zielone poduszki. Z kolei zaganiaczka przywozi klatki, których miało nie być dla dobra zwierząt. Fluttershy prosi o ich odejście i postanawia sama się tym zająć. Prosi o pomoc Znaczkową ligę, Big Mac'a i przyjaciółki. Wszystko wychodzi lepiej niż zaplanowała. Było to bardzo dobre dla Dr. Fauny, Fluttershy i zwierząt, a tym samym pegazica spełniła swoje marzenie.

Ciekawostki

Ten odcinek został wyemitowany szybciej o 6 dni (30 kwietnia 2017) na kanadyjskim kanale Treehouse.

Galeria

S07E05 Zwierzęcy rezerwat Sweet Feather zakończony

Przypisy

Filmy pełnometrażowe My Little Pony: Film