Fandom

MLPW

Fleur Dis Lee

1166stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja7 Udostępnij

Fleur Dis Lee (z fr. fleur de lis - kwiat lilii, lilijka) — jednorożec, postać epizodyczna. Jest towarzyszką Fancypantsa. Fleur Dis Lee posiada budowę ciała podobną do Luny.

Wygląd

Fleur to wysoki jednorożec o budowie ciała Luny, której twórcy użyli by zbliżyć jej wygląd do supermodelki[1]. Ma białą sierść oraz grzywę i ogon w dwóch odcieniach różu. Jej oczy oraz cień do powiek są barwy fiołkowej. Fleur Dis Lee ma jasnoróżową aurę na rogu. Widać to przez chwilę, gdy swoją magią unosi i podaje torby z zakupami Rarity. Znaczek jednorożca przedstawia fleur-de-lis.

Przedstawienie w serii

Tumblr lvnu4j3sfQ1r55tteo1 400.png

Pojawia się tylko przez kilka chwil w odcinkach "Gwiazda salonów", "Rarity podbija Manehattan" oraz "Igrzyska w Equestrii". Pierwszy raz towarzyszy Fancypantsowi w spacerze po Canterlocie. Wtedy wpada na nich Rarity. Przez cały czas jej rozmowy z Fancypantsem , Fleur pomaga mu otrzepać się z kurzu, opiera się o niego i się do niego przytula. Można więc pomyśleć, że są ze sobą blisko. Kiedy jej towarzysz odchodzi, ona tego nie zauważa i poprawia grzywę, a następnie szybko za nim biegnie. Jest potem widziana w tle przyjęcia "Garden Party". Pojawia się także przez krótką chwilę w piosence Generosity w odcinku "Rarity podbija Manehattan", później widać, jak siedzi obok Fancypantsa na pokazie mody. Jest również jednym z gości na otwarciu nowego butiku Rarity w odcinku "Fiku-miku w butiku" później zaś jako jego klientka odbiera zamówioną "Suknię Księżniczki". W odcinku "Poszukiwacze zaginionych znaczków" przechodzi z Fancypantsem koło Diamond Tiary i jej mamy.

Gry

Jest jedną z postaci aplikacji MLP na platformy mobilne. W starszych wersjach występowała pod postacią alikorna. Pod tą postacią nadal występuje w wersji dla systemu Windows oraz w miniaturce w sklepie (w aplikacji).

Cytaty

Hmm, widzę, że masz bardzo wyrafinowany gust.
— Fleur Dis Lee w odniesieniu do zakupów Rarity w odcinku "Gwiazda salonów"

Ciekawostki

  • Ma wyjątkowy design grzywy i oczu.
  • Należy do Elity Canterlockiej.

Galeria

S05E18 Spoiled Rich zauważa Fancypants'a i Fleur Dis Lee.png

Przypisy

  1. Dyskusja na temat ciała Fleur Dis Lee

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Fleur Dis Lee

Więcej z Fandomu

Losowa wiki