Fandom

MLPW

Fleetfoot

1178stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Fleetfoot — (fleet - flota, foot - stopa) pegaz, członkini grupy Wonderbolts.

Wygląd

Fleetfoot to klacz o jasnoniebieskim umaszczeniu, białej grzywie i ogonie oraz ciemnoróżowych oczach. Prawdopodobnie jest najniższa z całej grupy. Jej znaczek to granatowa podkowa otoczona ogniem. Znaczek oraz oczy klaczy po raz pierwszy pokazano na stronie jednego z oficjalnych komiksów.[1], lecz w serialu zostały one później zmienione.

Przedstawienie w serialu

Pojawia się podczas derbów Wonderbolts, które wygrywa w odcinku "Gwiazda salonów", gdzie Rarity wypowiada jej imię w taki sposób:

Nie ma szansy wygrać z Fleetfoot
— Rarity

Występuje również w odcinku "Rainbow Falls", gdzie wraz ze Spitfire i Soarinem reprezentuje Cloudsdale w kwalifikacjach do sztafety w Equestriańskich Igrzyskach.

W odcinku "Igrzyska w Equestrii" bierze udział w sztafecie. Razem ze swoją drużyną zajmują pierwsze miejsce.

Występuje też w odcinku "Detektyw Rarity". Jest obecna na przyjęciu. Występuje razem z innymi Wonderboltsami na pokazie. Pojawia się również w "Nowicjuszka Dash".

Gry

Jest jedną z postaci aplikacji MLP na platformy mobilne.

Ciekawostki

  • Fleetfoot pojawia się w dwuczęściowym, oficjalnym komiksie (Mane Series #9 i #10), gdzie wpada na Big Macintosh'a i zakochuje się w nim od pierwszego wejrzenia, aczkolwiek w serialu nigdy się nie spotkali.
  • W grze na Androida i systemy iOS ma biały pyszczek i uszy.

Galeria

S06E07 Dash uśmiecha się do Fleetfoot.png

Przypisy

  1. Komiks - My Little Pony: Friendship is magic nr. 9, wyd. IDW

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Fleetfoot

  • Znaczki i oczy

    8 wiadomości
    • *Crashie* napisał(a): Vengirze, ale wtorek jest dziś~!Ale wtorek jeszcze się nie skończył. 
    • Cierpliwości, nikt nie jest robotem na Wiki.Prócz bota xD

Więcej z Fandomu

Losowa wiki