Fandom

MLPW

Filomina

1161stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Filominafeniks, pupil Księżniczki Celestii. Wprowadzona do serialu w odcinku "Ptaszek na uwięzi".

Przedstawienie w serii

Nietypowa ta moja pupilka.
Księżniczka Celestia w stosunku do Filominy

Filomina pierwszy i jedyny raz w serii pojawia się w odcinku "Ptaszek na uwięzi", podczas przyjęcia odbywającego się na cześć Księżniczki, w Cukrowym Kąciku. Fluttershy obawia się o stan zdrowia marnie wyglądającego, łysiejącego ptaka i zabiera go do swojego domu, bez wiedzy Księżniczki. Później Fluttershy próbuje uleczyć Filominę na wiele sposobów, zaczynając od ciepłej zupki, przez akupunkturę, po aromaterapię. Mimo starań, ptak wygląda coraz gorzej. W pewnym momencie Filominie udaje się uciec, co sprawia, że Fluttershy i Twilight Sparkle muszą gonić ją po Ponyville. Kiedy udaje im się ją znaleźć, ptak gubi ostatnie pióro i staje w płomieniach, a na ziemi pozostaje po nim, ku rozpaczy Fluttershy, tylko kupka prochów, jednak po chwili Filomina odradza się w widowiskowy sposób.

Mam wrażenie, że moja Filomina trochę sobie z ciebie zadrwiła, Fluttershy. Przeproś, Filomino.
Księżniczka Celestia karci Filominę

Księżniczka Celestia wyjaśnia Fluttershy, że Filomina jest feniksem, który jak wszystkie inne, musi czasem zrzucić pióra i odnowić się, stając w płomieniach.

Zobacz też

Galeria

S01E22 Filomina w kiepskim stanie.png

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Filomina

  • Filomina

    4 wiadomości
    • mi coś z krzyrzówki kaczki z kurczakiem

Więcej w Fandom

Losowa wiki