Fandom

MLPW

Featherweight

1162strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja4 Udostępnij

Featherweight (ang. featherweight - waga piórkowa[1]) — pegaz w wieku szkolnym. Uczęszcza do szkoły razem ze Znaczkową Ligą. Pojawia się w odcinku "Sekrety Ponyville", "Nauka z Twilight, "Ach, życie..." oraz "Wielka tajemnica Pinkie".

Wygląd

Featherweight ma jasnobeżową sierść oraz brązową grzywę z charakterystycznym kędziorkiem i króciutki ogon tego samego koloru. Jego nogi są znacznie cieńsze od nóg innych kucyków, przez co sprawiają wrażenie dłuższych. Charakterystyczne są też duże uszy i dwa wystające zęby. Jego znaczek przedstawia białe piórko.

Powstawanie

Początkowo miał on zostać nazwany Milquetoast i miał być młodszym bratem Namby-Pamby - poprzedniego redaktora naczelnego Źrebięcych Lat[2].

Wystąpienia

Featherweight występuje w odcinku Sekrety Ponyville, w którym to uzyskuje on znaczek przed Znaczkową Ligą. W Źrebięcych Latach pełnił on funkcję fotografa, lecz później awansował na redaktora naczelnego. W oryginalnej wersji zostaje raz wspomniany przez Sweetie Belle jako Featherwing, a w polskiej (również przez Sweetie Belle) w scenie początkowej zmieniono mu płeć[3], lecz błąd został naprawiony w dalszej części odcinka. W odcinku "Nauka z Twilight" razem z tłumem kucyków chodzi za Twilight Sparkle i jest obecny w bibliotece, gdy księżniczka wszystkich uczy. Wylewa na siebie tusz do drukarki w odcinku "Ach, życie...". W "Wielka tajemnica Pinkie" stoi w kolejce po balon do Pinkie Pie. Prosi o balona w kształcie źrebaka, ale po dziwnej reakcji Pinkie decyduje się na żyrafę.

Ciekawostki

  • W odcinku "Wielka tajemnica Pinkie" widzimy jak, że Featherweight roznosi gazetkę szkolną zwaną "Konikiem Ponyville".

Gry

Jest jedną z postaci aplikacji MLP na platformy mobilne.

Galeria

S02E23 Znaczek Featherweighta.png

Przypisy

  1. Definicja słowa featherweight w Oxford dictionary
  2. Status M.A Larson na Twitterze
  3. 0:06 - Widziałaś? Featherweight doczekała się znaczka...

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Featherweight

  • Imię Featherweight'a

    3 wiadomości
    • Ja słyszałam Featherwhite tylko w pierwszych sekundach odcinka, gdzie to Sweetie Belle mówi ''Widziałyście? Featherwh...
    • Mówią Featherweight - tak jak w oryginale. Problem polega na tym, że przy tzw. polskim akcencie języka angielskiego, zaró...

Więcej w Fandom

Losowa wiki