FANDOM

Feather Bangs (od feather - pióro, bang - grzywka) — ziemski kucyk, postać epizodyczna. Zadebiutował w odcinku "Hard to Say Anything".

Wygląd

Feather Bangs to ogier o żółtej sierści, brązowej grzywie i ogonie oraz zielonych oczach. Dodatkowo jego długa grzywka ma białe końcówki. Ogon ogiera zawsze jest zawinięty na jeden z jego boków, zasłaniając trochę jego znaczek, którym jest fioletowe piórko i dwa czerwone serca.

Charakter

Choć kucyk sprawia wrażenie pewnego siebie podrywacza, tak naprawdę jest dosyć nieśmiały i często boi się bezpośrednio odezwać do innego kucyka, a zwłaszcza do klaczy. Próbując zdobyć serce Sugar Belle stosował oklepane sposoby zauroczenia jej, ponieważ nie potrafił zrobić tego inaczej.

Przedstawienie w serii

Feather Bangs po raz pierwszy pojawił się w odcinku "Hard to Say Anything", gdzie stara się o względy Sugar Belle. Jego konkurentem o serce klaczy jest Big Macintosh. Feather oczarowuje Sugar prawiąc jej miłe, poetyckie słowa, obsypując ją kwiatami, biorąc na przejażdżki, potrząsając swoją grzywą czy pokazując jak potrafi żonglować piłkami. Przy każdej swojej próbie odpycha Big Maca, który również próbuje pokazać Sugar Belle, że żywi do niej uczucia. Ostatecznie obydwa ogiery konkurują ze sobą bezpośrednio w piosence Battle for Sugar Belle. Big Mac trzyma się stylu country i prostych słów, za to Feather Bangs prezentuje swoje zdolności w stylu pop, połączonego z choreografią i efektem autotune. Niestety dwaj konkurenci posuwają się za daleko w próbie zaimponowania jednorożce, w wyniku czego niszczą sprzęty w jej domu, a nią samą brudzą ciastem. Wyprowadzona z równowagi Sugar Belle wyrzuca ich. Później jednak Feather znów próbuje zaśpiewać dla klaczy, lecz Znaczkowa Liga pokazuje mu, że to Big Macintosh stał się wybrankiem jednorożki, po tym jak ją przeprosił i sprezentował zupełnie nową ladę do wypieków. Członkinie Ligi uświadamiają ogierowi, że pomimo straty Sugar Belle, ma on wciąż trzy zakochane w nim klacze. Feather prosi Ligę o pomoc, bo nie wie jak zacząć rozmowę z tą trójką. Przyznaje się wtedy, że tak naprawdę jest dosyć nieśmiały i wstydzi się wykonać pierwszy krok bez używania wcześniejszych sposobów podrywania. Znaczkowa Liga oferuje mu jednak pomoc, a on uczy trzy klaczki jak zalotnie potrząsać grzywą.

Ciekawostki

  • Feather Bangs ma bardzo podobną kolorystykę co Braeburn i OC znanego, fandomowego muzyka, MandoPony'ego. MandoPony posiada swój kanał na Youtube pod tą samą nazwą co jego OC.

Galeria

S07E8 Feather z narysowanym sercem na plaży

Pozostałe kucyki
(ziemskie kucyki)
Pozostałe kucyki
(pegazy)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki