Fandom

MLPW

Fashion Plate

1161stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Fashion Plate (ang. "fashion" - moda, "plate" - talerz) — jednorożec, znawca mody, redaktor czasopisma o modzie Cosmare. Pojawia się w odcinku "Fiku-miku w butiku".

Wygląd

Fashion Plate jest jednorożcem o ciemnoniebieskiej sierści, grzywie oraz ogonie w dwóch odcieniach szarości i jasnoniebieskich oczach. Nosi okulary z fioletowymi szkiełkami w białej oprawie. Ma także czerwoną, kraciastą chustę na szyi. Posiada znaczek w postaci trzech złotych gwiazd. Jego kolor magii to złoty.

Przedstawienie w serii

S05E14 Fashion Plate i Rarity stykają się policzkami.png

Fashion Plate i Rarity mają podobny gust w modzie

Ogier pojawił się w odcinku "Fiku-miku w butiku". Zjawia się w nowym butiku Karuzela Canterlot, prowadzonego przez Rarity jako właścicielka i Sassy Saddles jako manager. Chce napisać o Powierniczce Hojności w czasopiśmie modowym Cosmare. Gdy Rarity przedstawia swoje suknie w najnowszej kolekcji, jest nimi zachwycony i świetnie dogaduje się z białą klaczą, gdyż mają podobne podejście do mody. Na koniec prezentacji, docenia główną suknię w serii Rarity, czyli Sukienkę Księżniczki. W odcinku "Dosmacz swoje życie" jest widoczny w tle.

Więcej w Fandom

Losowa wiki