Fandom

MLPW

Fancypants

1205stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Fancypants (ang. osoba ekstrawagancko wyglądająca lub zachowująca się) — jednorożec, celebryta z Canterlotu. Pojawia się w odcinku "Gwiazda salonów" u boku Fleur Dis Lee oraz w odcinkach „Ślub w Canterlocie”, „Wszędzie Pinkie Pie", „Rarity podbija Manehattan”, „Igrzyska w Equestrii", "Księżniczka Spike" i "Poszukiwacze zaginionych znaczków".

Przedstawienie w serii

Fancypants pojawia się w odcinku "Gwiazda salonów", gdzie po raz pierwszy spotyka Rarity, która przez przypadek potrąca go i wyrzuca na niego torbę z materiałami do sukni. Gdy projektantka wspomina, że mieszka w zamku na zaproszenie Księżniczki Celestii, Fancypants zaprasza ją do prywatnej loży VIP'ów na popołudniowe Wonderbolts Derby. Rarity nie odmawia, choć wie, że musi wykonać urodzinową sukienkę dla Twilight. Podczas derbów dobrze typuje zwycięzcę, przez co Fancypants jest jeszcze bardziej zainteresowany jednorożcem.
TooManyPinkiePies-2012-11-17-20h54m19s211.png
Również podczas Przyjęcia Ogrodowego wychwala projekt sukni dla Twilight, twierdzi również, że przyjaciółki Rarity są urocze. Epizodyczne wystąpienie zaliczył również w odcinku "Wszędzie Pinkie Pie". Stał w tłumie kucyków zgromadzonych przed biblioteką Twilight i słuchał jak klony Pinkie Pie kłócą się między sobą, o to która jest prawdziwa. Niektóre sprzeczały się nawet na jego głowie.

Fancypants pojawia się także na "Ślubie w Canterlocie" podczas piosenki Love is in Bloom, u boku Rarity.

W odcinku "Księżniczka Spike" podczas Wielkiego Equestriańskiego Kucykowego Szczytu jest przedstawicielem delegacji z Canterlot. Wnosi u Twilight o darmowe przepustki. Pod koniec odcinka jest wzburzony decyzjami Księżniczki Twilight. Pomaga też odbudować statuę.

Pojawia się też w odcinku "Poszukiwacze zaginionych znaczków". Przechodzi z Fleur koło Diamond Tiary i jej mamy.

Wygląd

Fancypants jest wysokim, białym jednorożcem z monoklem na oku. Nosi granatowo-czarny płaszcz i fioletową muszkę. Ma ciemnoniebieską, lśniącą grzywę i oczy takiego samego koloru. Jego znaczek to trzy złote korony z małymi fioletowymi klejnotami.

Charakter

Występuje w niewielu odcinkach, dlatego mamy o nim mało informacji. Można tylko powiedzieć, że jest dystyngowanym jednorożcem z Canterlotu. Posiada własne zdanie, co możemy stwierdzić w odcinku "Gwiazda Salonów", kiedy wszyscy śmieją się z przyjaciółek Rarity i prostej sukienki, którą uszyła dla Twilight, Fancypants mówi "(...)uważam, że suknia, którą uszyłaś jest śliczna." Każdy zawsze zgadza się z jego opinią.

Cytaty

Ty jesteś kucykiem, z którym warto się zderzyć.
Gwiazda salonów
Brawo dla Rarity, mojego ulubionego gościa!
Gwiazda salonów
Powiedz, jakiego zapachu użyłaś? Pachnie.... Czy to jest lukier?
Gwiazda salonów
Zaraz, moja droga. Ta przemiła dama z Ponyville zaraz powie mi, kto uszył jej uroczą suknię.
Gwiazda salonów
Myślę, że są uroczo rustykalne.
Gwiazda salonów
I uważam, że suknia którą uszyłaś jest śliczna. I pewnie wszystkie damy w Canterlocie będą takie chciały.
Gwiazda salonów

Gry

Jest jedną z postaci aplikacji MLP na platformy mobilne.

Galeria

S05E10 Spike rozmawia z Fancypants'em.png

Zobacz również

Więcej z Fandomu

Losowa wiki