Fandom

MLPW

Dumb-Bell, Hoops i Score

1166stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Dumb-Bell, Hoops i Score — trzy pegazy. Starzy wrogowie Rainbow Dash. Imiona nadali im fani.

Wygląd

Dumb-Bell [1] (z ang. Sztanga) to ciemnobrązowy pegaz średniego wzrostu o szarobrązowej grzywie i ogonie, niebieskich oczach oraz ze sztangą jako znaczek.

Hoops [2] (z ang. Obręcz) ma pomarańczową sierść i brązowe włosy zasłaniające jego zielone oczy, które było widać w odcinku "Z kronik Znaczkowej Ligi". Jest to najwyższy kucyk z grupy. Posiada trzy piłki do koszykówki jako znaczek

Score [3] (z ang. Punkt) to gruby, niski pegaz o ciemnoszarej sierści i czarnej grzywie zasłaniającej jego oczy. Jego znaczek to trzy piłki do gry w rugby.

Przedstawienie w serii

Chłopcy pojawili się w dwóch odcinkach "Ponaddźwiękowe Bum" i "Z kronik Znaczkowej Ligi". W odcinku "Ponaddźwiękowe Bum" naśmiewali się z Rainbow Dash, mówiąc, że nie wykona czegoś, co nie istnieje. Nazywali ją "Rainbow Kraksa" i tym sposobem doprowadzili ją do poważnej paniki przed występem. Jednak na końcu odcinka przepraszają ją za to. Natomiast podczas retrospekcji Fluttershy, w odcinku "Z kronik Znaczkowej Ligi", chłopcy występują w zespole bez Score'a (jest on prawdopodobnie młodszym bratem Hoopsa, który mówi, że jego brat potrafi latać lepiej od Fluttershy). Jako młode kucyki wyśmiewają się z Fluttershy, nazywając ją niezdarą. Potem urządzają wyścig, aby rozstrzygnąć, kto jest najszybszy. Podczas wyścigu Hoops oszukuje, chcąc zepchnąć Dashie z toru. Później Rainbow Dash wykonuje Ponaddźwiękowe Bum, wygrywa wyścig i odkrywa swój znaczek. W tym odcinku Hoops ma krótszą grzywę, dzięki czemu wiemy jaki ma kolor oczu.

Ciekawostki

  • W książce nazywani są „Łobuziakami”[4]
  • Mają inny design skrzydeł, niż pozostałe pegazy.

Przypisy

  1. Dyskusja
  2. Dyskusja
  3. Dyskusja
  4. Brandon T. Snider, „The Elements of Harmony: the Official Guidebook”, wydawnictwo: Little, Brown and Company, Nowy Jork/Boston 2013, ISBN 978-0-316-24754-2

Galeria

Billy, Hoops i Store ID.png

Więcej z Fandomu

Losowa wiki