Fandom

MLPW

Dr Caballeron

1205stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Dr Caballeron kucyk ziemski, antagonista pojawiający się w odcinku "Samodzielna Dzielna Do" i "Fikcja i prawda"

Przedstawienie w serii

Pierwszy raz pojawia się w odcinku "Samodzielna Dzielna Do", wykonując robotę dla Ahuizotla. Wraz z grupą innych zbirów włamuje się do domu Dzielnej Do. Widzimy go wtedy pod drzwiami, kiedy podnosi pierścień przechwycony od poszukiwaczki przygód. Następnie toczy z nią dyskusje o jego planach.

Później wraz ze swoją kompanią widziany jest w lesie, podczas obozu. Dzielna Do chce kupić od niego skradziony pierścień przebrana za kupca. Caballeron, widząc worek pieniędzy, który mu oferuje zgadza się go sprzedać. Po chwili ukazuje się Ahuziotl z zamiarem wzięcia pierścienia. Widząc go archeolog ucieka w popłochu zabierając pieniądze.

Zostaje wspomniany jako postać ukazująca się w książce "Dzielna Do i maszyna snów" ( "Daring Do and the Razor of Dreams" ).

Występuje również w odcinku "Fikcja i prawda" na konwencie fanów Dzielnej Do oraz w świątyni, z której chce zabrać skarb.

Wygląd

Dr Caballeron to kucyk ziemski. Ma brązową sierść oraz czarną grzywę i ogon z szarymi pasemkami, które są lekko rozczochrane. Jego oczy mają zielone tęczówki. Nosi kremową koszulę z kołnierzem oraz czerwoną chustę w białe kropki. Jego znaczek to złota czaszka z rubinem w jednym oczodole. Ma lekki zarost, krzaczaste brwi i unikalny design.

Ciekawostki

  • Mówi z hiszpańskim akcentem.

Galeria

S06E13 Caballeron znajduje przyjaciół.png

Więcej z Fandomu

Losowa wiki