FANDOM

Dowódca Hurricane (z ang. hurricane - huragan) — pegaz, postać, która grana jest w odcinku "Wigilia Serdeczności" przez Rainbow Dash, jednak istniał naprawdę. Dowódca pegazów. Jeden z założycieli Equestrii. Jego sługą była Szeregowa.

Wygląd

Nie wiemy jak wyglądał Dowódca Hurricane, lecz wiadomo, jaki nosił strój. Miał na sobie czarną zbroję ze złotymi dodatkami. Jego hełm był w tych samych kolorach. Na jego stroju były również liczne, wygrawerowane chmurki z piorunami, kształtem przypominające znaczek Rainbow Dash.

Przedstawienie w serii

Dowódca po raz pierwszy pojawia się na naradzie. Nie jest pozytywnie nastawiony do jednorożców, jak i do kucyków ziemskich. Nie umie dojść z nimi do porozumienia. W końcu denerwuje się i obwinia wszystkich, tylko nie siebie.

Hurricane nie był w stanie zgodzić się na pomysły władczyń innych ras. Uznał więc, że sam poradzi sobie w tej trudnej sytuacji. Postanowił sam odkryć nowe ziemie dla pegazów. Wziął ze sobą Szeregową i wyruszył. Musieli zmierzać się z różnymi niesprzyjającymi anomaliami pogodowymi.

Gdy w końcu znaleźli się w przepięknej krainie, Dowódca nazwał ją Pegazopolis, przez co doszło do kłótni z innymi rasami. Zaczęły w siebie rzucać śnieżkami, a przez to rozpętała się straszna burza śnieżna. Kucyki musiały razem siedzieć w jaskini, by ominąć wichurę. Ta wiadomość nie zadowalała ich wcale.

Przywódcy rozkazali swoim podwładnym, by za pomocą kopytek wyznaczyły granice "ich państw". Doszło do sporu o jeden, malutki kamyk. Żadnen z przywódców nie chciał go oddać, ponieważ uważali, że leżał na ich terytorium. Kucyki zaczęły się wyzywać i obrażać, aż w końcu zamarzły. W czasie, gdy władcy każdego rodu byli zamarznięci, ich poddane świetnie się bawiły. Na szczęście odmarzli, pogodzili się, podzielili się ziemią i nazwali ją Equestrią.

Ciekawostki

  • Jak dowiadujemy się z "Dziennika Dwóch Sióstr" przywódca Hurricane był jedynym ogierem spośród kucyków występujących w opowieści o założeniu Equestrii (mimo iż również był grany przez klacz).
Pozostałe kucyki
(ziemskie kucyki)
Pozostałe kucyki
(pegazy)