Fandom

MLPW

Doradca

1205stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Doradca (oryg. Smart Cookie, od angielskiego idiomu a smart cookie - mądra osoba, dobrze radząca sobie z trudnymi sytuacjami) — kucyk ziemski, postać grana przez Applejack w odcinku Wigilia Serdeczności. Jedna z założycielek Equestrii. Była doradcą kanclerz Puddinghead.

Osobowość

Doradca z inscenizacji jest bardzo cierpliwą postacią, znoszącą niekompetentność swojej przełożonej. Pozwala pani Kanclerz podejmować decyzje i sama racjonalizuje ich skutki.

Historia

Tak jak Szeregowa u pegazów i Wyrocznia u jednorożców była zawiedziona fiaskiem rozmów między trzema rasami kucyków, lecz podobnie jak one, wyrusza razem ze swoją liderką na poszukiwanie nowego domu, który nie będzie nękany przez okropne mrozy. W końcu wszystkim trzem rasom udaje się odnaleźć nowy dom, lecz w każdym z tych trzech przypadków było to to samo miejsce. Natychmiast powróciły stare animozje, a wraz z nimi sroga zima. Wszystkie kucyki niechętnie schroniły się w jednej jaskini, lecz dzielenie wspólnie złej doli nie wystarczyło do ich zjednoczenia. Grota nie uchroniła ich także przed mrozem i trójka przywódców w końcu została skuta lodem.

Wszyscy zdali sobie w końcu sprawę, że zła pogoda była wywołana przez windigos, które zostały zwabione przez wzajemną wrogość wśród kucyków. Bez swoich upartych przywódców, pozostałe kucyki (w inscenizacji reprezentowane przez Doradcę, Szeregową oraz Wyrocznię) pogodziły się ze sobą, a ciepło ich serc przegoniło windigos oraz srogie mrozy. Z czasem to ciepło przelało się także na liderów i postanowiły, że będą razem żyć w harmonii w nowej krainie, która od tej pory znana jest jako Equestria.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki