FANDOM

Herbatka u Discorda – dwunasty odcinek siódmego sezonu oraz sto pięćdziesiąty piąty odcinek ogółem.

Opis

Discord zaprasza Fluttershy na herbatkę do swojej sfery. Martwi się jednak, że nie będzie czuła się tak dobrze, więc zaczyna zmieniać siebie i swoje otoczenie co przynosi katastrofalne skutki.[1][2]

Streszczenie fabuły

Streszczenie całej fabuły z przewodnika telewizyjnego Foxtel:

Discord zauważa wielki wkład jaki Fluttershy wkłada w organizowanie ich cotygodniowych herbatek i proponuje zorganizowanie kolejnego u siebie - i to następnego dnia! Jednak Discord nigdy nie bywał na żadnym herbacianym przyjęciu poza tymi wspaniałymi u Fluttershy i nie ma w tym doświadczenia, więc panikuje. Zbiera on więc tradycyjne imprezowe przedmioty i zauważa jaki chaos stworzył w swoim wymiarze. Chcąc stworzyć przyjazne miejsce dla Fluttershy, zmienia on zarówno swój chaotyczny wymiar, jak i siebie na zupełnie zwyczajne wersje. Gdy Fluttershy zjawia się u Discorda odkrywa, że nosi on garnitur i chce tylko rozmawiać o nudnych rzeczach jak pogoda. Nagle pegazica zauważa, że Discord blaknie i zdaje sobie sprawę, że jako uosobienie chaosu jego normalne zachowanie powoduje, że zaczyna on znikać. Fluttershy zaczyna zachowywać się jak Discord i próbuje siać chaos, a on widzi jej urocze próby i wraca do swojej tradycyjnej formy. Discord przyznaje się, że zrobił to wszystko bo martwił się, że różnice między nimi zniszczą ich przyjaźń. Fluttershy wyjaśnia znaczenie przyjaźni i przyznaje, że lubi go za te odmienności. Pan chaosu odczuwa ulgę i wkrótce razem piją herbatę do góry nogami na suficie domu Discorda i wesoło próbują złapać latające kanapki w sieć na motyle. [3]

Galeria

S07E12 Discord i Fluttershy uśmiechają się

Przypisy

  1. Odcinki od 9 do 13 wyjawione na Equestria Daily przez GeorgeQGrega
  2. Tytuł i opis na Zap2it
  3. Streszczenie fabuły z przewodnika telewizyjnego Foxtel

Filmy pełnometrażowe My Little Pony: Film

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Herbatka u Discorda

  • Sezon 7 - linki do livestreamów i dyskusja

    46 wiadomości
    • Małe przypomnienie: jutro oraz pojutrze zostaną wyemitowane odcinki Discordant Harmony (20 czerwca, wtorek) i The Perfect Pear (21 czerw...
    • Możliwy, ale niepewny livestream na Twichu dla odcinka Discordant Harmony: [https://m.twitch.tv/gohun04?desktop-redirect=true klik!]