Fandom

MLPW

Diamond Tiara

1175stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Diamond Tiara (z ang. Diamentowa Tiara) — ziemski kucyk, uczennica, córka biznesmena Filthy Richa oraz Spoiled Rich. Najlepsza przyjaciółka Silver Spoon.

Pierwszy raz pojawiła się w odcinku "Znaczkowa Liga". Razem z Silver Spoon uczęszcza do tej samej klasy co Apple Bloom, Scootaloo i Sweetie Belle, z których często się naśmiewały, bo nie miały znaczków, dlatego nazywały je "gładkimi boczkami". Jednak w odcinku "Poszukiwacze zaginionych znaczków" zmienia swoje nastawienie.

Wygląd

Diamond Tiara to różowy kucyk ziemski o niebieskich oczach. Ma unikalny design grzywy i ogona, które są fioletowo-białe. Jej znaczek to tiara, bardzo podobna do tej, którą nosi.

Przedstawienie w serii

W odcinku "Znaczkowa Liga” Tiara zaprasza Apple Bloom i Twist na swoją znaczkową imprezę. To oczywiste, że były one zaproszone, aby inni uczestnicy zabawy mogli wyśmiewać je za ich brak znaczków. Twist udaje się jednak zdobyć jej znaczek po odkryciu, że jej życiowym talentem jest produkcja słodyczy, lecz niestety Apple Bloom nadal nie ma znaczka.

Na imprezie Apple Bloom próbuje ukryć brak znaczka pod obrusem, ale wpada na Diamond Tiarę i Silver Spoon. Twierdzi, że dostała swój znaczek wcześniej, ale nie chce się popisywać i odciągać uwagę od gospodyni, na co Diamond Tiara odpowiada, że wcale jej tak nie zależy na zobaczeniu znaczka Apple Bloom. Kiedy Apple Bloom przygotowuje się do wyjścia, potyka się i przez przypadek odkrywa przed wszystkimi gośćmi swój gładki boczek. Wtedy Diamond Tiara i Silver Spoon wyśmiewają się z niej. W obronie Apple Bloom stają dwa inne gładkie boczki - Scootaloo i Sweetie Belle. Nikt już się wtedy nie śmieje, a Twilight i Applejack wyjaśniają, że brak znaczka daje im wciąż wiele możliwości i radość z odkrywania siebie. Diamond Tiara nie może w to uwierzyć i denerwuje się, że nikt nie zwraca na nią uwagi na jej własnej imprezie stojąc przez resztę odcinka z boku.

Pojawia się ponownie w odcinku "Konkurs talentów", gdzie wraz z Silver Spoon pojawia się na scenie, właśnie na tytułowym konkursie, a także w odcinku "Powrót do harmonii, część 1" oraz "Znaczkowa ospa", gdzie próbuje udowodnić, że znaczek Apple Bloom jest fałszywy. Kiedy później pyta Cheerilee o możliwość posiadania dwóch znaczków, zostaje posądzona o zazdrość z powodu braku skoczno-pętlowych umiejętności.

Pojawia się również w odcinku "Dzień uznania dla rodziny", u boku swego ojca, Filthy Richa. Kiedy odwiedza z nim farmę Sweet Apple i zauważa dziwne zachowanie Babci Smith, wmawia Apple Bloom, że to byłby straszny wstyd gdyby jej babcia pojawiła się w szkole na "Dniu Doceniania Rodziny". Mimo wszystko Babcia Smith przychodzi jednak do klasy swojej wnuczki i opowiada wszystkim jak jej rodzina założyła Ponyville. Po opowieści, Apple Bloom dochodzi do wniosku, że gdyby nie jej babcia i jabłka zap, ojciec Diamond Tiary nigdy nie zostałby tak bogaty. Pod koniec odcinka, Filthy Rich, wyraźnie wściekły, że jego córka obraziła jego najcenniejszego dostawcę dżemu z jabłek zap, zmusza ją do udziału w różnych dziwnych obrzędach praktykowanych na farmie, przez co wprawia ją w złość i zirytowanie.

W odcinku "Sekrety Ponyville", Diamond Tiara zostaje redaktorem naczelnym szkolnej gazetki i wyznacza Znaczkową Ligę do pisania artykułów do kolumny z plotkami. Kiedy Liga chciała zrezygnować, Diamond Tiara zaszantażowała je ich żenującymi zdjęciami. Później jednak, Cheerilee zwalnia Tiarę z posady redaktora i oddaje to stanowisko dotychczasowemu fotografowi, Featherweightowi.

W odcinku "Zgniłe jabłko" wraz z Silver Spoon przychodzi na farmę Applejack i wspólnie wyśmiewają platformę Znaczkowej Ligii i same jej członkinie. Babs, która nie chce być prześladowana przez przyjaciółki, przyłącza się do nich i wspólnie dokuczają Znaczkowej Ligę. Jednak pod koniec odcinka Babs, która pogodziła się ze Apple Bloom, Scootaloo i Sweetie Belle grozi Diamond Tiarze, że powie o jej zachowaniu jej mamie. Diamond, przestraszona, wycofuje się i spada z platformy peronu do błota.

W odcinku "Przyjaźń uskrzydla" wraz z Silver Spoon formują drużynę. Przygotowują razem układ niesienia flagi, który, jak to określa Diamond "zmiażdży" konkurencję. Później, po zobaczeniu występu Znaczkowej Ligii, obawia się przegranej. Wpada wtedy na pomysł, żeby zamiast ciągle wytykać konkurencji brak znaczków, należy wyśmiać nieumiejętność latania Scootaloo. Wraz z przyjaciółką przystępuje do realizacji i wspólnie doprowadzają do tego, że Scootaloo się poddaje i odmawia występu. Jednak  Znaczkowa Liga godzi się i wspólnie dociera na zawody. Po występie, kiedy Diamond Tiara i Silver Spoon sa już pewne zwycięstwa i uśmiechnięte czekają na werdykt sędziów, okazuje się, że zawody wygrał układ Znaczkowej Ligii. Na wieść o tym Diamond Tiara i Silver Spoon obrażają się i odchodzą sprzed sceny z wysoko zadartymi głowami.

Diamond Tiara występuje także w odcinku "Honor Pinkie" razem ze Silver Spoon podczas piosenki Pinkie the Party Planner. Tiara śpiewa o przyjęciu zorganizowanym przez jej ojca, a zaplanowanym właśnie przez Pinkie Pie. Pochwala ona na swój sposób imprezowy kunszt różowej klaczy.

Pojawia się w "Nauka z Twilight" z Silver Spoon. Miała wykonać pokaz akrobatyczny, jednak wykonuje go jej lokaj. Później pyta Sweetie Belle, czy siosta zabierze ją do Canterlotu. Gdy Sweetie zaprzecza, ona mówi, że będzie tam w towarzystwie celebrytów i śmieje się. Gdy Znaczkowa Liga twierdzi, że spotyka się z Księżniczką Twilight, Tiara ze Spoon chcą iść razem. Liga zgadza się. Ona jednak chce tam iść tylko ze względu na możliwość spotkania Księżniczki, zamiast uczyć się nowych rzeczy. Komplementuje wystrój wnętrza biblioteki. Później podgląda Twilight, razem z źrebakami, kiedy je. Na końcu odcinka śmieje się ze Znaczkowej Ligi, myśląc, że Księżniczka nie będzie się już chciała spotykać ze Scootaloo, Sweetie Belle i Apple Bloom.

Występuje w odcinku "Poszukiwacze zaginionych znaczków", gdzie na początku traci dobre kontakty ze Silver Spoon. Jest z tego powodu bardzo niezadowolona. Mimo swego smutku, postanawia odwiedzić Znaczkową Ligę. Zaczyna rozumieć, że ze złym nastawieniem nie zdobędzie przyjaciół. Wybiera dobrą drogę, oraz zaprzyjaźnia się z Ligą.

Klaczka jest też widoczna przez chwilę w odcinku "Naznaczkowane" w czasie piosenki Out On My Own. Jest tam na zajęciach kucharskich, gdzie piecze, a potem zjada ciasto w towarzystwie Silver Spoon i Peach Fuzz. Dzięki tej scenie widzimy, że naprawdę się zmieniła i ma wielu nowych przyjaciół z którymi spędza czas.

Wystąpienia

Sezon pierwszy
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
N N N N N N N N N N N Y N N N N N B N N N N N N N N
Sezon drugi
B N N N N Y N N N N N Y N N N N B N N N N N Y N N N
Sezon trzeci
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
N N N Y N N N N N N N N N
Sezon czwarty
N N N N Y N N N N N N Y B N Y N N N N N N N B N N B
Sezon piąty
N N N Y N N N N N N N N N N N N N Y N N N N N B N B
Sezon szósty
N N N Y N N N B N N N N N Y N N N N B N N N N N N N

Zabawki

Diamond Tiara pojawia się w trójpaku z Apple Bloom i Applejack, gdzie została przedstawiona jako Diamond Dazzle Tiara.

Dazzle.jpg

Gry

Jest jedną z postaci aplikacji MLP na systemy iOS i Android.

Ciekawostki

  • W trójpaku z figurkami, Diamond Tiara podpisana jest jako Diamond "Dazzle" Tiara.

Galeria

Diamond Tiara fantasizes.png

Zobacz także

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Diamond Tiara

  • Diamond Tiara i Silver Spoon

    3 wiadomości
    • Wydaje mi się, że nie bardzo wiesz co oznacza słowo debiut. Debiut w serialu można mieć raz, nie można mieć go częściej :http://sjp.pl/debiut
    • A chodziło mi o występ.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki